Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:08:43 GMT

حاشیه‌های دیدار ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۲۴۱

حاشیه‌های دیدار ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و در پایان هر دو تیم به تساوی رضایت دارند.

حدود ۳ هزار نفر این دیدار را از نزدیک در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نظارگر که از این تعداد ۱۵۰ نفر از هواداران پرشور تراکتورسازی تبریز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگران تراکتور سازی تبریز در این دیدار علیه بیراوند دروازه بان پرسپولیس شعار میدادند.

رشید مظاهری دروازه بان سالهای گذشته ذوب آهن اصفهان این بار در ترکیب تراکتورسازی مقابل تیم سابقش قرار گرفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت.

در این دیدار تماشاگران ذوب آهن شعارهایی را در حمایت از مدیرعامل سابق خود سر دادند.

قبل از آغاز بازی محمدرشید مظاهری دروازه بان سابق ذوب آهن با حضور مسئولان و پیشکسوتان این تیم تجلیل شد.

در این دیدار منصور ابراهیم زاده ، رسول کربکندی از پیشکسوتان باشگاه ذوب آهن از نزدیک بازی را نظارگره بودند.

بعد از این بازی هواداران ذوب آهن تیم خود را به شدت تشویق کردند.

با این نتیجه تیم ذوب آهن با  ۲ امتیاز از سه بازی در رتبه ۱۲ لیگ برتر و تیم تراکتورسازی تبریز نیز با ۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور بین سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد که با پیروزی یک بر صفر زردپوشان سپاهان به پایان رسید.

شهریار مغانلو (۶۹- پنالتی) تک گل سه امتیازی این دیدار را برای سپاهان به ثمر رساند.

ترکیب دربی اصفهان

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان که به دلیل عملکرد ضعیف دو ماه گذشته تحت فشار شدید تماشاگران قرار گرفته است تصمیم گرفت در این بازی بار دیگر پیام نیازمند را نیمکت نشین کند. ضمن اینکه محرومیت رضا اسدی همچون محمد دانشگر و آریا یوسفی باعث شد هافبک سپاهان غایب دربی اصفهان باشد. محمدجواد حسین نژاد نیز مصدوم بود تا در این دیدار حضور نداشته باشد.

از این رو ترکیب زیر برای سپاهان بازی کرد:

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو (۶۵- علی اصغر اعرابی)، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

همچنین محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن نیز با مخالفت هیأت مدیره در خصوص استعفایش بار دیگر روی نیمکت نشست و از نفرات زیر در این بازی استفاده کرد:

پارسا جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (۷۴- مجید علیاری)، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.

هیچ خبری از حمایت نبود

عملکرد ضعیف هر دو تیم باعث استقبال سرد هواداران برای حضور در استادیوم شد. عده اندکی هم که به ورزشگاه نقش جهان آمده بودند کمترین میزان تشویق را از سرمربیان و بازیکنان دو تیم داشتند تا تنها به تماشای این دیدار بنشینند.

با این حال سپاهان و ذوب آهن سعی داشتند بازی مالکانه‌ای را انجام دهند که باعث ایجاد موقعیت‌هایی روی دروازه هر دو تیم شد. شوت‌های از راه دور یکی از اهداف آنها برای رسیدن به گل بود اما عملکرد جعفری در نیمه اول مانع از گل خوردن ذوب آهن اصفهان شد تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد.

سه امتیاز با یک پنالتی

نیمه دوم با بازی هجومی سپاهان همراه بود تا این تیم بالاخره در دقیقه ۶۹ روی خطای واضح مدافع ذوب آهن روی مغانلو صاحب پنالتی شود. مهاجم بلند قامت سپاهان خودش تصمیم گرفت پشت توپ بایستد و آن را به تور دروازه جعفری چسبانده و سه امتیاز این دیدار را برای سپاهان به ارمغان بیاورد.

بردی که سپاهان را ۴۲ امتیازی کرد تا اختلاف امتیاز خود را با پرسپولیس و استقلال کمتر کند. همچنین ذوب آآهن بار دیگر شکست خورد تا هیچ شوکی نظیر استعفای ربیعی در این تیم پاسخ مثبتی به همراه نداشته باشد.

کد خبر 6081380

دیگر خبرها

  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است