Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:59:33 GMT

مشکل شاهین از تمرین و بدنسازی نیست/ این تیم درست می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۲۴۶

مشکل شاهین از تمرین و بدنسازی نیست/ این تیم درست می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی یکشنبه‌شب در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و پیکان اظهار داشت: امروز هر دو تیم تلاش داشتند که به پیروزی برسند و به همین دلیل بازی با استرس بالایی برای هر دو تیم دنبال شد.

وی با بیان اینکه تلاش داشتیم تا امتیازات این بازی خانگی را کسب کنیم، خاطرنشان کرد: ما در خانه بازی می‌کردیم ولی به تساوی رسیدیم و فقط یک امتیاز عاید تیم ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شاهین با بیان اینکه در این مسابقه پیکان به دنبال حفظ مالکیت توپ بود، اضافه کرد: ما نیز بر استفاده از ضد حملات و کار از کناره‌ها تاکید داشتیم و تیم پیکان موفق‌تر بود.

وی با بیان اینکه با اقبال به گل رسیدیم ولی نتوانستیم آن را حفظ کنیم، ادامه داد: در حالی که تیم پیکان موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانست برنده شود، ما یک امتیاز از این مسابقه گرفتیم.

ویسی اضافه کرد: در بازی قبل در مشهد خوب بازی کردیم ولی در این مسابقه خوب نبودیم و باید با بدنساز و پزشک تیم صحبت کنم که چرا اینگونه بودیم. این تیم را باید بسیازیم و بهانه‌ای هم نداریم.

باید چاره‌اندیشی کنیم

وی با بیان اینکه در این شرایط باید چاره‌اندیشی کنیم، افزود: در صورتی که چند بازیکن بد باشند، می‌توان آنها را تعویض کرد ولی امروز کل تیم خوب نبود و باید برای این موضوع چاره‌اندیشی کرد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین با تاکید بر ریشه‌یابی مشکلات تیم شاهین تصریح کرد: ما باید شرایط را بهتر کنیم و راضی هستیم که امروز نباختیم و شاید یک امتیاز هم بد نباشد و شروع کار ما همین یک امتیاز باشد.

وی با بیان اینکه مشکل تیم شاهین از تمرین و بدنسازی نیست، اضافه کرد: من به عنوان بدنساز و مربی تمرین‌دهنده در چند جا کار کرده‌ام. در بازی دچار مشکل می‌شویم که در این خصوص باید با بازیکنان صحبت کنم و مشکل را ریشه‌یابی کنیم.

این تیم درست می‌شود

ویسی بیان کرد: مبنای کار تیم ما دادن مالکیت توپ به حریف و استفاده از ضد حملات است و اگر از فضاهای خالی به خوبی استفاده کنیم، با قدرت از موقعیت‌هایمان بهره می‌بریم و می‌توانیم شرایط را بهتر کنیم.

وی با بیان اینکه شکل بازی را خودمان انتخاب کرده‌ایم و مجبور نبوده‌ایم، تصریح کرد: فرقی ندارد میزبان باشیم یا میهمان و شاید در یک بازی زورمان به تیم حریف برسد و در خانه حریف هم در زمین آنها بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین با بیان اینکه مشکل تیم را حل می‌کنیم، تصریح کرد: این تیم درست می‌شود و شک نکنید که وضعیت تیم ما بهتر خواهد شد.

کد خبر 4719347

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی ماه محرم قزوین بوشهر شیراز اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری ایلام عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش

با توجه به فاصله دو روزه تا دیدار جام حذفی در اراک و اینکه تمرین امروز مهمترین تمرین سرخ‌ها پیش از این بازی به حساب می‌آمد اوسمار در جلسه‌ای فنی مسائل مربوط به تیم خودی و حریف را تشریح کرد.
سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • این خبرها را از دست ندهید
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان