Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:11:24 GMT

حدادی‌فر: داور با تراکتوری‌ها مهربان بود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۲۵۸

حدادی‌فر: داور با تراکتوری‌ها مهربان بود

قاسم حدادی فر می‌گوید داور با بازیکنان تیم تراکتور مهربان بود.

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر پس از بازی تراکتور در جمع خبرنگاران راجع به بازی گفت: بازی سختی بود، فکر می‌کنم قبل از بازی خیلی به ما می‌گفتند که نتیجه نمی‌گیرد، تیم تراکتور قدرتمند است و شانسی ندارید اما نشان دادیم یک تیم هستیم اگرچه شاید ستاره نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر میکنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، حیرت موقعیت از دست رفته را می‌خوریم و امیدوارم بازی بعد جبران کنیم، چون واقعا فکر میکنم دو هفته می‌توانستیم ببریم و اگر می‌بردیم فکر میکنم وضعیت بهتری داشتیم. امیدوارم مصدوم ها و سربازها اضافه شوند تا تیم قدرتمندی داشته باشیم و بتوانیم برخلاف سال های گذشته نیم فصل را خوب تمام کنیم.

 

وی همچنین به نمایش تراکتور اشاره کرد و عنوان داشت: تراکتور واقعا تیم خوبی است و بازیکنان خارجی خوبی دارد اما با احترامی که برایشان قائلم امروز  تیم ما طوری بازی کرد که اجازه موقعیت سازی نداد. فکر میکنم شرایط تیم ما بهتر بود و مستحق پیروزی بودیم.

 

او درباره عملکرد داور هم گفت: داور فکر میکنم خیلی مهربانانه با آن ها برخورد کرد، یک یا دو بازیکن می‌توانستند در نیمه اول اخراج شوند.

قاسم حدادی‌فر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قاسم حدادی فر ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، نتیجه نگرفتن این تیم تا پیش از رویارویی با تراکتور دلیل خاصی نداشته است. - اخبار ورزشی -

محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ذوب‌آهن بعد از پیروزی برابر تراکتور اظهار داشت: ما شش هفته نتیجه لازم را نگرفتیم و در مجموعه ذوب‌آهن بیشتر از همه محمد ربیعی تحت فشار بود، چون سرمربی تیم پاسخگوی نتایج است. ایشان قبل از بازی با تراکتور انرژی مثبتی به ما داد و به خوبی تیم حریف را آنالیز کردند و باید این برد را به ربیعی و دیگر مربیان تیم تقدیم کنیم.

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

 

وی در مورد اینکه چرا آنها چند هفته نتیجه نگرفتند، خاطر نشان کرد: ما در بازی‌هایی که مساوی کردیم یا باختیم از لحاظ موقعیت گل عملکردی موفق داشتیم، ولی متأسفانه گل‌های بدی خوردیم و شاید به دلیل بی‌تجربگی و عدم تمرکز نتیجه را از دست دادیم. نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت، به هر حال ممکن است هر تیمی در مقطعی از فصل نتیجه نگیرد، ولی ذوب‌آهن فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و امیدواریم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم و رتبه قابل قبولی در جدول کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر سپاهان هم به تسنیم گفت: این درست است که سپاهان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته است، اما اگر تصور کنیم بازی آسانی با آنها داریم بسیار ساده‌لوحانه است. سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازی در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان داریم و حتی در ورزشگاه نقش جهان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد