Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@09:20:50 GMT

برخورد کامیون با عابر پیاده جان پسر بچه ۹ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۲۶۰

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر نصیری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت ها ی پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در محور «رفسنجان-سرچشمه» بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه کامیون کاویان به عللی با عابر پیاده برخورد کرده که بر اثر این سانحه عابر پیاده که پسر بچه ای حدودا ۹ ساله بوده جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توجه به جلو راننده کامیون اعلام کردند، از شهروندان خواست: نظارت کاملی بر تردد فرزندان خردسال خود در سطح معابر عمومی داشته باشند و از حضور آنها در سطح معابر و جاده های برون شهری جلوگیری کنند تا هیچگاه شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس کرمان تصادف مرگ کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد زارعی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پلیس‌راه انتظامی لرستان با به‌کارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین استفاده از سامانه‌های هوشمند به‌صورت شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی استان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد.

وی افزود: به‌منظور پیشگیری از وقوع تصادفات که بعضاً منجر به جان‌باختن و برخی صدمات غیرقابل‌جبران برای هم‌وطنان می‌شود، پلیس بدون هیچ‌گونه اغماضی با رانندگانی که در سطح محورهای مواصلاتی استان با نادیده‌گرفتن قوانین و مقررات بخواهند خدشه‌ای به‌سلامت خود و دیگران وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس‌راه لرستان با اشاره به توقیف ۹۶ دستگاه خودروی متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان، گفت: از این تعداد ۹۳ دستگاه خودرو به‌صورت توقیف ساعتی و سه دستگاه به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و به‌عنوان خودروهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

سرهنگ زارعی با هشدار به رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز، تصریح کرد: باتوجه‌به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی استان لرستان، رانندگانی که به هر نحو بخواهند قوانین و مقررات را نادیده بگیرند، پلیس ضمن توقیف خودرو به‌عنوان رانندگان حادثه‌ساز، به مراجع قانونی نیز معرفی خواهند شد.

کد خبر 6063491

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت+ فیلم
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • فوت مرد ۳۴ ساله در تصادفِ بزرگراه آزادگان