Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:44:14 GMT

موقعیتی به شاهین ندادیم/ پیکان تیم برتر میدان بود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۳۲۹

موقعیتی به شاهین ندادیم/ پیکان تیم برتر میدان بود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی یکشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های شاهین بوشهر و پیکان اظهار داشت: بازی در شرایط سخت آب و هوایی و با شرجی و گرمای بالا برگزار شد که ما را اذیت کرد.

وی با بیان اینکه در این مسابقه دنبال هر سه امتیاز بودیم، تصریح کرد: بازیکنان ما تلاش زیادی داشتند و بازی برتری نسبت به حریف داشتیم ولی نتوانستیم به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه شاهین مقابل شهر خودرو خوب بازی کرد افزود: امروز ما هشت موقعیت گلزنی ایجاد کردیم ولی استفاده نکردیم و موقعیت گلی را به حریف ندادیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط تیم پیکان بازی به بازی بهتر می‌شود، ادامه داد: در بازی‌های آینده دنبال پیروزی هستیم و قطعاً تلاش می‌کنیم که امتیازهای لازم را در بازی‌های آینده بگیریم.

فرکی با اشاره به اینکه امکانات بوشهر پیشرفت خاصی نداشته است، تاکید کرد: مردم بوشهر و هواداران شاهین حق دارند که توجه بیشتری به آنها صورت بگیرد. این مردم به فوتبال علاقه دارند و باید به خوبی حمایت شوند.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر با این همه هوادار باید در لیگ برتر باقی بمانند، اضافه کرد: تیم ما هوادار چندانی ندارد ولی تیم‌هایی مثل شاهین هواداران پرشماری ارند و باید در لیگ بمانند تا فوتبال ما شور داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خواستار حمایت هواداران شاهین بوشهر از این تیم شد و افزود: مسئولان هم باید این تیم را تقویت کنند و به شاهین برسند. هواداران اگر درخواست دارند ویسی برود یا نه، باید تیم‌شان و مربی‌شان را حمایت کنند.

وی گفت: هواداران باید آقای ویسی را حمایت کنند و نباید یادمان برود که شاهین را او به لیگ برتر آورد و مردم وی را بالا و پایین می‌انداختند. اکنون هم سه هفته از لیگ گذشته است و نباید عجله کرد.

کد خبر 4719356

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر حسین فرکی تیم فوتبال پیکان تهران ماه محرم قزوین بوشهر شیراز اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری ایلام عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پیشکسوتان پرسپولیس در نخستین بازی خود در تورنمت جام قهرمانی پیشکسوتان تهران برنده شد. پرسپولیس موفق شد در این بازی تیم شاهین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و برای قهرمانی در این جام هم مدعی باشد.

پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست در غیاب نفراتی مثل حمید درخشان و سعید عزیزیان به مصاف شاهین رفت که در پیروزی نخست حسن شیرمحمدی، داود محبوب و محسن زنجانی زننده سه گل این تیم بودند. مرتضی فنونی‌زاده، سعید نعیم‌آبادی، جواد حسن‌زاده و بهروز سلطانی دیگر بازیکنان تیم پیشکسوتان پرسپولیس در این بازی بودند.

این تورنمنت تحت عنوان جام شهدای شهرداری و با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد ضمن اینکه بازی بعدی پرسپولیس فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • کری خوانی گرافیکی هوادار ادامه دارد