Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:53:28 GMT

کشف ۴۸۰ کیلوگرم تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۵۱۵

کشف ۴۸۰ کیلوگرم تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله موادمخدر را با یک دستگاه خودروی تویوتا وارد کشور کنند طی عملیات غافلگیرانه  مرزداران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دلاور مردان مرزبانی توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا مقدار ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و یک هزار و ۷۴۶ عدد فشنگ جنگی اسلحه کلاشینکف کشف کنند.

وی ضمن تقدیر از همت مرزداران ولایت مدار در ناکام گذاشتن سوداگران مرگ بیان کرد: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد  مجموعه مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود.

کد خبر 4719368

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی سیستان و بلوچستان مواد مخدر سراوان ماه محرم بوشهر قزوین شیراز اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری ایلام عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان