Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه ساعت ۲۱ امشب در پارک سوار شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ روی داد که بخشی از پل عابرپیاده بر روی آزاد راه کرج - قزوین آسیب دید.

مدیر بحران فرمانداری ساوجبلاغ شامگاه یکشنبه اظهار داشت: طی چند ماه اخیر این دومین بار است که شاهد چنین حادثه ای این محل هستیم.

مصطفی بغدادی گفت: در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با توجه به ارتفاع نامناسب این پل پیش از این برای جمع آوری و جایگزینی مناسب آن به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز هشدار داده بودیم.

در این حادثه بخشی از قطعات پل در هم شکست که با تلاش ماموران راهداری مسیر شمالی آزاد راه کرج - قزوین پاکسازی و بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت: این پل فاقد ایمنی لازم است و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به جمع آوری آن اقدام خواهند کرد.

رضا رمضانی افزود: تا زمان جمع آوری این پل از این پس عوامل راهداری با تجهیزات مناسب مراقبت لازم را انجام خواهند داد تا مشکلی پیش نیاید.

روزانه بیش از ۲۰۰ هزار خودرو در آزاد تهران - کرج - قزوین تردد می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف تریلر آزاد راه کرج قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی گفت: ترافیک در آزادراه پردیس– تهران محدوده فاز ۲ شهر پردیس سنگین و در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت، روان و بدون مداخله‌های جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه‌داد: ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده شرکت ماموت حدفاصل پل فردیس تا پل «کلاک» و در محور شریف‌آباد- تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران سنگین و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع، نیمه سنگین گزارش شده‌است.

یوسفی اضافه‌کرد: محور گشت- سراوان، محور هشتگرد- طالقان، محور جالق- سراوان، محور مهرستان- ایرانشهر، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان، وازک- بلده و پونل- خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور