Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@21:34:54 GMT

تعداد موقوفات خراسان‌شمالی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۲۰۹۷

تعداد موقوفات خراسان‌شمالی افزایش یافت

حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان به همت واقفان خیراندیش ۶۱ وقف جدید به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد وقف در استان حدود شش میلیارد تومان است، گفت: از این تعداد 18 موقوفه جدید الکشف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسوده یادآور شد: امور قرآنی، کمک به تامین جهیزیه نیازمندان، بیماران سرطانی، کودکان معلول، عزاداری سیدالشهدا(ع)، احداث آرامستان، مساجد و اماکن مذهبی، جشن و اعیاد مذهبی از مهمترین نیات واقفان است.
وی با اشاره به افزایش تعداد موقوفات در استان، ادامه داد: هم اکنون تعداد موقوفات استان به پنج هزار و 664 موقوفه و 11 هزار و 785 رقبه رسیده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن موقوفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا

حجت الاسلام بنی خزاعی مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در طرح یا همان پویش زندگی با آیه‌ها طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شرکت کردند که سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۰ هزار و ۸۰۵ نفر است. 

او با بیان این که خراسان جنوبی از حیث تعداد شرکت کنندگان در طرح مسطورا رتبه چهارم کشوری را دارد افزود: همچنین به این طرح ۲ میلیون و ۸۱۲ هزار نفر پیامک ارسال کرده اند که سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۰ هزار و ۹۴۳ پیامک است.

حجت الاسلام بنی خزاعی با اشاره به اتمام مرحله اول طرح مسطورا با پایان یافتن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: دانش آموزان خراسان جنوبی نیز سهم بسزایی در این طرح داشتند؛ به طوری که دانش آموزان درمیانی با ۱۱ هزار و ۹۶۵ شرکت کننده بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. 

بیشتر بخوانید

«مسطورا» طرحی برای زندگی با آیه های قرآن

مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دانش آموزان خوسفی رتبه دوم را در این طرح و دانش آموزان نهبندانی نیز کمترین مشارکت را در طرح مسطورا داشتند.

او گفت: جامعه بانوان خراسان جنوبی نیز در این طرح به طور مجزا شرکت داشتند و نقش بسزایی را در اجرای این طرح ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری