Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس گوهری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های فرهنگی این واحد در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: واحد تهران مرکزی برنامه‌های متنوعی را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است؛ برگزاری نمایشگاه عکس و تجهیزات جنگی و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی، جزو اولین برنامه‌ها در این راستا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایش فیلم های مرتبط با دفاع مقدس و برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی نیز جزو برنامه های فرهنگی واحد تهران مرکزی در هفته دفاع مقدس خواهد بود؛ در جشنواره نمایشنامه خوانی که توسط دانشجویان رشته هنر برگزار می شود، روایات دفاع به صورت رادیویی اجرا خواهد شد.

گوهری ادامه داد: برگزاری تئاتر دفاع مقدس نیز در دستور کار دانشجویان هنر قرار دارد که البته به دنبال تبدیل آن به جشنواره تئاتر دفاع مقدس هستیم اما هنوز به این مرحله نرسیده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقه عکس اربعین و عاشورا گفت: در این مسابقات،عکس‌های دانشجویان با موضوع محرم و اربعین در دانشکده هنر داوری می شود و به عکس‌های منتخب حداکثر تا مبلغ 1 میلیون تومان داده خواهد شد.

وی برگزاری جلسات مقتل خوانی در مجتمع ولایت را از دیگر برنامه‌های فرهنگی واحد تهران مرکزی در ماه محرم دانست و اضافه کرد: برگزاری این جلسات مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت؛ همچنین فعالیت هیئت‌های دانشجویی بدون وفقه تا پایان ماه صفر فعالیت خواهند داشت.

وی درباره برنامه فرهنگی واحد تهران مرکزی در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: امسال برگزاری اردوهای زیارتی قم و مشهد همانند سال های قبل، با قوت ادامه خواهد داشت. همچنین برگزاری اردوهای علمی یک روزه مانند بازدید از باغ گیاه شناسی کرج و موزه های مختلف، در دستور کار معاونت فرهنگی خواهد بود.

گوهری با اشاره به برگزاری فروشگاه‌های عفاف و حجاب در واحد تهران مرکزی گفت: این فروشگاه ها به زودی در دانشگاه مستقرمی شوند و محصولات خود را با تخفیف و قیمت مناسب به دانشجویان عرضه خواهند کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی از برگزاری گردهمایی دانشجویان غیر ایرانی در اوایل ماه ربیع الاول خبر داد و خاطرنشان کرد: این گردهمایی برای ارتباط هرچه بیشتر دانشجویان غیرایرانی با فضای دانشگاه و مسئولان برگزار خواهد شد؛ بحث و تبادل نظر درباره مسائل و موضوعات روز در حوزههای فرهنگی و مذهبی، از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی مسابقات عکاسی اربعین عاشورا اربعین محرم عباس گوهری دفاع مقدس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی مسابقات عکاسی اربعین عاشورا اربعین محرم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند

سرهنگ امیرحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور و یادمان شهدای گمنام در سطح استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: سهم زیارت شهدای گمنام شهرستان‌ها افزون بر ۱۵ هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.

وی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس استان نیز بازدید داشته‌اند.

وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌ها و باغ‌موزه توسط گردشگران و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بوده است.

به گفته وی در همه یادمان‌های دفاع‌مقدس و باغ‌موزه راهنمای گردشگری و راوی برای مسافران و کاروان‌ها حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • با این تصاویر شگفت زده شوید! / برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • (تصاویر) برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • نمایی از زیبایی و شکوه شهرک اکباتان | عکاسی از زاویه جدید +تصویر
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی