Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس براساس شنیده ها امروز فاز نخست جراحی خود در پرسپولیس را به اجرا خواهد گذاشت. بیشتر بازیکنان پرسپولیس در بازی های قبل بازی در منطقه‌ای جدید را تجربه کرده‌اند. امید عالیشاه در دیدار با تراکتور تبریز هافبک دفاعی بازی کرد. حسین‌پور در پست‌هایی نظیر هافبک راست به میدان رفته، نوراللهی در نزدیکی مهاجم نوک سرخ‌ها بازی کرده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. البته این‌ها تنها تغییر پست‌هایی است که در دیدار‌های پخش زنده پرسپولیس نمایان بود و صحبت با بازیکنان تیم نشان می‌دهد که دامنه این تصمیم‌ها از سوی مربی جدید بسیار بیشتر از این هم خواهد شد.

از پشت در‌های بسته تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد کالدرون تصمیم گرفته در بازی با صنعت نفت آبادان تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند.او قصد دارد در مرکز خط دفاع از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان استفاده کند. این به معنای بیرون رفتن سیدجلال حسینی کاپیتان اول پرسپولیس از ترکیب اصلی است. همچنین احتمالا نعمتی امروز به جای عالیشاه و انصاری جای نادری در ترکیب به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس جراحی صنعت نفت آبادان فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی از نخست وزیر گرجستان مدال افتخار می‌گیرد

گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس، مدال افتخار دریافت می‌کند

طرفداری | پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال گرجستان به یورو 2024، ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر این کشور، از اعطای نشان افتخار به اعضای این تیم خبر داد.

گئورگی گولسیانی، مدافع ایرانی تیم پرسپولیس، که یکی از بازیکنان کلیدی گرجستان در این صعود تاریخی بود، نیز مدال افتخار دریافت خواهد کرد.

کوباخیدزه پس از پیروزی گرجستان مقابل یونان در ضربات پنالتی، در جشن پیروزی که در مرکز شهر تفلیس برگزار شد، بازیکنان را "قهرمان" توصیف کرد.

او گفت:

این مردان جوان قهرمان هستند و باید از آنها قدردانی کرد. با قدردانی از نقش پرافتخار ایشان؛ ما تصمیم گرفتیم همه اعضای تیم را برای دریافت مدال افتخار معرفی کنیم. امروز شادترین روز است و همین شادی ما را به هم پیوند می‌دهد.

گرجستان در مرحله گروهی یورو 2024 با تیم‌های پرتغال، جمهوری چک و ترکیه همگروه است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گولسیانی از نخست وزیر گرجستان مدال افتخار می‌گیرد
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!