Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاسمی گفت: از نظر من ابراهیم حاتمی کیا یک استاد است، وی از جمله معدود افرادی است که به اعتقادات خود پایبند مانده و راه خود را بدون توقف ادامه می دهد، من از لحاظ ایده، افکار و اعتقاد احساس اشتراک بسیاری با حاتمی کیا دارم. تاریخ انتشار: 07:00 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۷۹۴

گیتی قاسمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد حضور در فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را به ثبت رسانده و جلوی دوربین این کارگردان خوب سینما رفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره چگونگی حضورش در پروژه خروج افزود: در ابتدا از دفتر حاتمی‌کیا با من تماس گرفتند و من برای حضور در این پروژه دعوت شدم، به نظر من حضور در کنار ابراهیم حاتمی کیا افتخار بزرگی است و من با همین پیش زمینه فیلمنامه را خوانده و حضور در این فیلم را قبول کردم.

بازیگر فیلم سینمایی «سد معبر» در همین راستا اضافه کرد: بعد از خواندن فیلمنامه متوجه شدم که اثر بیشتر مرد محور است و تنها چند بازیگر زن در آن حضور دارند، البته با وجود مرد محور بودن اثر نقش‌های زن در این فیلم در خط داستانی و موقعیت دراماتیک تاثیرگذار بوده و جای کار دارند. 

وی درباره حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: من سال گذشته هم در جشنواره فیلم فجر حضور داشتم، سال گذشته دلخوری‌های وجود داشت که البته دلخوری من از افراد بود و هیچ ربطی به وضعیت کاری و یا خود سینما نداشت، در فیلم خروج هر اتفاقی بیفتد برای من تجربه مفیدی خواهد بود زیرا ابراهیم حاتمی کیا شبیه هیچکدام از کارگردانانی که تاکنون با آنها همکاری داشته ام نیست. 

بازیگر فیلم سینمایی «جان‌دار» در همین رابطه ادامه داد: از نظر من ابراهیم حاتمی کیا یک استاد است، وی از جمله معدود افرادی است که به اعتقادات خود پایبند مانده و راه خود را بدون توقف ادامه می دهد، من از لحاظ ایده، افکار و اعتقاد احساس اشتراک بسیاری با حاتمی کیا دارم، زیرا خود من هم بچه جنگ هستم و پدرم در این راه سختی‌های بسیاری کشیده است، پدر من جانباز هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل فضای ذهنی حاتمی کیا را به خوبی درک می کنم.

وی با اشاره به حضورش در شهرستان گچساران اضافه کرد: شرایط کار در فیلم خروج بسیار سخت است، من دیروز برای نخستین بار جلوی دوربین حاتمی کیا رفته و اولین سکانس‌هایم را بازی کرده ام، من تمام سختی های حضور در خروج همچون گرما و دوری از خانواده را قبول کرده ام زیرا حضور در کنار حاتمی کیا تجربه، درس و افتخار است. 

بازیگر فیلم سینمایی ویلایی‌ها درباره نقش خود در فیلم خروج خاطرنشان کرد: من در خروج نقش خواهر فرامرز قریبیان را ایفا می کنم، برای همین بیشترین بازی را با وی دارم، البته علاوه بر وی با پانته‌آ پناهی ها و آتش تقی پور هم بازی بسیار زیادی دارم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابراهیم حاتمی کیا گیتی قاسمی اخبار سینما سینمای ایران فیلم سینمایی خروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مهمترین دیدار‌های امروز فولاد مبارکه سپاهان به طبس می‌رود تا با زغال سنگ دیدار کند. هر دو تیم نتیجه دیدار‌های خود را در هفته هفدهم واگذار کرده‌اند و سعی می‌کنند ناکامی هفته گذشته را با برد جبران کنند ضمن اینکه تقابل تیم‌های چهارم و ششم جدول برای رسیدن به بالای جدول تماشایی خواهد بود. زغال سنگ طبس هم امتیاز با پلیمر خلیج‌فارس در رده ششم قرار دارد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، تیم دوم جدول رده بندی، که با توجه به نتایج صنعت مس کرمان به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود در جدول است، مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است و رقابت تنگاتنگی در پایان لیگ با گیتی زن‌ها خواهد داشت. شهید شاملی کازرون در یک بازی جذاب و تماشایی در هفته هفدهم ۱۹ بر ۱۶ طبس را شکست داد.

صنعت مس کرمان هم که فعلا قصد باخت یا تساوی با هیچ تیمی را ندارد و با اقتدار بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی تکیه داده و به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و هموار کردن مسیر قهرمانی است، هفته گذشته در یک بازی نزدیک از سد بزرگ طلایی‌پوشان گذشت و این هفته باید از نفت و گاز گچساران پذیرایی کند.

در دیگر رقابت‌های هفته هجدهم پیکان خراسان با پرواز هوانیروز، گیتی‌پسند تیم سوم جدول رده‌بندی که رقابت پایاپایی با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دارد این هفته با آلومینیوم اراک مصاف می‌دهد و فرازبام خائیز دهدشت نیز در یک بازی حساس و نزدیک با فولاد سپاهان نوین دیدار می‌کند. 

برنامه کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این ترتیب است:

هفته هجدهم – پنجشنبه – ۳۰ فروردین:

ساعت ۱۶:۰۰/ صنعت مس کرمان - نفت و گاز گچساران

ساعت ۱۶:۰۰/ پیکان خراسان - پرواز هوانیروز اصفهان

ساعت ۱۶:۰۰/ زغال سنگ طبس - فولاد مبارکه سپاهان

ساعت ۱۶:۰۰/ گیتی پسند اصفهان - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت ۱۸:۳۰/ فرازبام خاییز دهدشت - فولاد سپاهان نوین

در جدول صنعت مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم هستند. 

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. 

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • (ویدئو) لیلا حاتمی از احساسش درباره پدر مى‌گوید