Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:56:24 GMT

تلفات استقلال پیش از دربی ۹۰

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۲۲۸۰

تلفات استقلال پیش از دربی ۹۰

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر تیم‌های فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان و استقلال یکشنبه به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی تساوی یک - یک به پایان رسید.

مهدی قائدی دقیقه ۱۵ برای استقلال گلزنی کرد و گل نفت را دقیقه ۷۱ حامد نورمحمدی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته دربی را از دست داد

شیخ دیاباته بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت در بازی‌های قبلی آبی پوشان حضور نداشت در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان دقیقه ۳۶ بازهم دچار آسیب دیدگی شد و از زمین مسابقه خارج شد.

دیاباته در دیدار مقابل نفت از ناحیه دنده به شدت مصدوم شد و در حالی که تشخیص اولیه شکستگی دنده اش بود به بیمارستان منتقل شد.

اسماعیلی، غایب استقلال در دربی ۹۰

پس از مصدومیت دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال، فرشید اسماعیلی دقیقه ۸۷ دیدار مقابل نفت کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

اسماعیلی به دلیل دریافت ۲ کارت زرد و اخراج در دیدار مقابل نفت، مسابقه دربی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.

بیشتر بخوانید: ارسال مدارک لازم جهت صدور مجوز حرفه‌ای تیم استقلال به فدراسیون فوتبال

شوک سوم به استقلال در آستانه دربی ۹۰

اما این پایان تلفات استقلال پیش از دربی ۹۰ نبود و استراماچونی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت اعلام کرد مهدی قائدی هم در این مسابقه مصدوم شده است.

با توجه به مصدومیت قائدی، حضور این بازیکن در دربی مشخص نیست. البته هنوز میران آسیب دیدگی این بازیکن جوان و دیاباته مشخص نشده است.

دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان پیش از دربی پایتخت تلفات زیادی داشت و این موضوع باعث شده استراماچونی با مهره‌های کمتری آماده دیدار با پرسپولیس شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی طی هفته‌های اخیر متوجه می‌شویم که گروهی از آن‌ها به نحوه تعویض‌های تیم استقلال انتقاد کرده و آن‌ها را تکراری دانسته‌اند. قطعا جواد نکونام هم متوجه شرایط تیمش بوده و گرچه به خاطر مصدومیت برخی بازیکنانش دست بسته‌ای برای تعویض داشت، اما حالا می‌داند که چطور باید در دیدار‌های آینده از نیروهایش بهره‌مند شود.

شرایط بهتر رافائل سیلوا و رسیدن آرمین سهرابیان به وضعیت مسابقه، همچنین بازگشت صالح حردانی به شرایط فوتبالی و حضورش در دیدار قبلی همه و همه از اتفاقات خوب این مدت برای استقلال بود تا با شرایط بهتری به دیدار مقابل تراکتور برسد.

حالا و با وقفه تقریبا دو هفته‌ای تا بازی ۱۲ اردیبهشت جواد نکونام قصد دارد با آنالیز دقیق صورت‌گرفته از شرایط تیمش توسط همکارانش درباره نقاط ضعف و قوت استقلال، برنامه‌ریزی تازه‌ای برای دیدار مقابل تراکتور و ۵ مسابقه بعد از آن داشته باشد. در واقع می‌توان گفت این تعطیلات گرچه برای استقلال که در جدول در صدر است به نوعی تعطیلات اجباری به شمار می‌رود و می‌تواند این تیم را از فرم خوبی که طی این هفته‌ها پیدا کرده عقب بیندازد، اما اگر به شکل دیگری به این تعطیلات نگاه کنیم متوجه می‌شویم که شاید این وقفه یک توفیق اجباری هم برای استقلال بوده تا بتواند با احیای خودش با شرایط تازه‌ای در مسابقات حضور یابد.

نکونام و هم‌فکرانش در استقلال می‌دانند که با عبور از تبریز و قلعه یادگار امام توان این را خواهند داشت تا جدی‌تر از قبل به سوی قهرمانی بروند و امیدوارانه‌تر به روز‌های آینده بیاندیشند تا هفته به هفته به رویای ابتدای فصل خود یعنی قهرمانی دست پیدا کنند؛ هرچند که حالا سیدحسین حسینی را هم در اختیار ندارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!