Web Analytics Made Easy - Statcounter

استانداری خراسان رضوی به نقل از علیرضا رزم حسینی در جریان بازدید از سازمان بازرسی کل این استان در مشهد گزارش داد: فقط ۵۴ درصد از این حجم سپرده بانکی در خراسان رضوی برای ارائه تسهیلات استفاده و بقیه آن به مرکز منتقل شده است.
وی افزود: فرهنگ و اقتصاد پیوند جدایی ناپذیر دارند. هر کار اقتصادی بلافاصله آثار خود را در حوزه فرهنگ برجای می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود همه تهدیدات اگر اعتقاد به وحدت رویه و اهداف داشته باشیم و بپذیریم که اقتصاد و فرهنگ پیوندی گسست ناپذیر دارند می توانیم روی پای خودمان بایستیم. 

استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: تاکنون با ۹۰ شرکت معین اقتصاد مقاومتی به منظور اجرای طرححهای توسعه اقتصادی و فرهنگی در خراسان رضوی قرارداد بسته شده است.

وی افزود: ۸۰ درصد این شرکتها که متعلق به بخش خصوصی محسوب می شوند در صورت برنامه ریزی درست زمینه توسعه جوامع محلی پیرامون فعالیت اقتصادی خود را در خراسان رضوی فراهم خواهند کرد.
۸۰۰۵/۱۸۵۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی نقدینگی بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی

امتداد - در دیدار عضو هیات‌مدیره بانک سپه با استاندار خراسان رضوی بر حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، استاندار خراسان رضوی در دیدار با عضو هیات‌مدیره بانک سپه ضمن قدردانی از حضور مؤثر بانک سپه در عرصه اقتصاد و حمایت از اجرای طرح‌های ملی و کلان و همچنین محرومیت‌زدایی در کشور گفت: برای کمک به تحقق اهداف شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و استفاده از ظرفیت‌های استان، گسترش همکاری سازمان‌ها و نهادهای دولتی و به خصوص تعاونی‌های بزرگ خراسان رضوی با بزرگترین بانک ایران جزو برنامه‌های استانداری است.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: بانک سپه با وجود فعالیت در فضای رقابتی در کمال سلامت، سرعت و دقت به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کند و سابقه درخشانی در صنعت بانکداری کشور دارد.

دکتر نظری با اشاره به تجربه بانک سپه در حمایت از نیروگاه‌ها پیشنهاد کرد: بانک سپه برای افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌های بادی و خورشیدی استان خراسان رضوی با فعالان این عرصه تعامل بیشتری داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات‌مدیره بانک سپه ضمن اشاره به حضور دیرینه و مؤثر این بانک در رونق اقتصادی استان خراسان رضوی گفت: این بانک در حمایت از تولید، کمک به اشتغال‌زایی و توسعه عمران و آبادانی استان کارنامه مطلوبی دارد و آماده است با همکاری و مشارکت فعالان اقتصادی نقش محوری در توسعه استان داشته باشد.

دکتر پرتوافکنان در مورد نحوه مدیریت منابع بانک اظهار داشت: منابع بانک سپه عمدتاً در طرح‌های ملی و کلان نظیر معادن چادرملو، گل‌گهر، گوهرزمین، صنعت سیمان، ذخیره‌سازی نفت خام، انتقال آب خلیج‌فارس به فلات مرکزی و صنایع تولیدکننده محصولات استراتژیک اختصاص می‌یابد.

عضو هیات مدیره بانک سپه گفت: این بانک جهت تامین مالی برای سرمایه ثابت و در گردش واحدهای تولیدی بزرگ، متوسط و کوچک اقتصادی اقدامات موثری انجام داده است. تأمین مالی در پروژه های نیروگاهی، سیمان، فرش و صنایع وابسته به آن و سایر واحدهای تولیدی در استان خراسان رضوی از دیگر اقدامات بانک سپه در این استان است.

وی به پرداخت ۳۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک سپه در تمامی بخش‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۲ اشاره و تأکید کرد: در نخستین بانک ایرانی تلاش می‌شود از منابع در اختیار بانک تمام اقشار جامعه به‌ ویژه فعالان اقتصادی در تمامی خطوط و کسب‌وکاری بهره‌‌مند شوند.

در این نشست، طی توافق میان استانداری خراسان رضوی و بانک سپه مقرر شد در طرح‌های خاص مردم نهاد و کارگاهی تخصصی همکاری‌های دو طرفه انجام شود. همچنین درخصوص گسترش تامین مالی ارزی برای واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی کارگروه ویژه ای تشکیل و این موضوعات به صورت ویژه پیگیری شود.

این گزارش می‌افزاید: بانک سپه برای خدمات‌رسانی مطلوب به کارکنان استانداری خراسان رضوی شعبه‌ای با نام «استانداری» با حضور استاندار خراسان رضوی، دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات‌مدیره، براتی مدیر شعب منطقه، یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، نورمحمدی مدیرکل امور اداری و مالی و توانا سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی و تنی چند از مدیران استانی افتتاح کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سالانه ۵۰ همت از بدهی دولت به شبکه بانکی ترمیم می‌شود
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی صادر شد
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی
  • حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور
  • خراسان رضوی از گردش مالی صنایع فولادی و معدنی بزرگ در این استان سهمی ندارد
  • آرامگاه عطار نیشابوری گلباران شد
  • در خراسان رضوی دغدغه اشتغال نداریم
  • استاندار خراسان رضوی: استانهای شرقی کشور به عقب‌ماندگی در زیرساختها دچار هستند