Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@14:06:05 GMT

برای مذاکره، گذشت زمان به زیان غرب است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۲۸۲۰

سعید لیلاز گفت: اقتصاد ایران درحال بازیابی است و شاخص‌ها روند مثبتی را نسبت به گذشته در پیش گرفته‌اند. تمایل طرف‌های غربی به مذاکره با ایران به خوبی نشان می‌دهد که زمان به زیان طرف مقابل در حال سپری شدن است و این امتیاز بزرگی برای ماست. ناطقان: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: من از مخالفان مذاکره با آمریکا از موضع ضعف هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: من از مخالفان مذاکره با آمریکا از موضع ضعف هستم. تا چندماه پیش تهدیدها و تحریم‌های طرف غربی به‌گونه‌ای بود که امکان مذاکره شرافتمندانه را از ایران می‌گرفت و طبیعی است که همه سیاستمداران، دیپلمات‌ها و کارشناسان از طیف‌های مختلف سیاسی، یکصدا بودند که نباید وارد مذاکره شد.

در ماه‌های اخیر اما از چند نظر، تغییراتی در شرایط ایجاد شده است. دیگر در موضع ضعف نیستیم چراکه اقدامات ما در زمینه کاهش تعهدات برجامی در کنار تقویت موضع نظامی ایران در ماه‌های اخیر، شرایط را تغییر داده است.

 از سوی دیگر اقتصاد ایران درحال بازیابی است و شاخص‌ها روند مثبتی را نسبت به گذشته در پیش گرفته‌اند. تمایل طرف‌های غربی به مذاکره با ایران به خوبی نشان می‌دهد که زمان به زیان طرف مقابل در حال سپری شدن است و این امتیاز بزرگی برای ماست. ما می‌توانیم شرط لغو تحریم‌ها مطابق آنچه در برجام است را برای مذاکرات دنبال کنیم. برچسب ها: سعید لیلاز ، مذاکره ، گذشت زمان ، زیان غرب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سعید لیلاز مذاکره گذشت زمان زیان غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: دوران «عربده‌کشی» رژیم صهیونیستی به سر آمده است

جنبش حماس امروز (چهارشنبه) ضمن قدردانی از پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که زمان عربده‌کشی این رژیم بی‌آنکه مؤاخذه و مجازاتی در انتظار آن باشد، به سر آمده است.

حماس همچنین در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند
  • لیلاز: اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • لیلاز : اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند؛ نباید در این دام بیفتیم
  • لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند
  • حماس: دوران «عربده‌کشی» رژیم صهیونیستی به سر آمده است
  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • موضع‌گیری جدید آمریکا درباره جنگ با ایران
  • وزیر دفاع پاکستان: هر اقدامی از سوی اسرائیل علیه ایران به زیان جدی برای این رژیم خواهد انجامید
  • اقدام علیه ایران زیان جدی برای اسراییل را در پی خواهد داشت