Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سعید نیکپور روز دوشنبه در آیین اختتامیه اردوی جهادی دانش‌آموزان مدرسه ادب تهران در شهرستان مشگین‌شهر افزود: هزینه موردنیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی توسط خود دانش‌آموزان و اولیا و مربیان مدرسه تامین می‌شود و دانش‌آموزان نیز بصورت مستقیم در کارهای اجرایی شرکت می‌ کنند.

وی مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم و احداث منزل مسکونی برای افراد نیازمند را از جمله اقدامات دانش‌آموزان تهرانی در مشگین‌شهر ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکپور اظهارداشت: از حدود هفت سال پیش دانش‌آموزان دبیرستان ادب تهران و تعدادی از فارغ‌التحصیلان این آموزشگاه با هماهنگی موسسه خیریه مهرجویان در قالب گروه‌های جهادی هجرت به مشگین‌شهر آمده و به اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه اقدام می‌کنند.

وی افزود: مدرسه ادب تهران تاکنون در مشگین‌شهر ۳۷ کلاس درس در قالب ۶ مدرسه و ۲۹ منزل مسکونی برای محرومان احداث کرده است.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۷/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر اجتماعی فرهنگی دستگیری از نیازمندان تهران مدرسه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه نبود مدارس فرزانگان و تیزهوشان باعث مهاجرت نخبگان و دانش آموزان تیز هوش به سایر شهر‌ها می‌شود افزود: این کار باعث بالا رفتن رتبه کنکور سایر شهر‌ها و پایین آمدن رتبه کنکور در هشترود می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه در هشترود ایجاد شود می‌تواند دانش آموزان مناطق هشترود، نظرکهریزی و چاراویماق را پوشش دهد و افزایش رتبه کنکور در این مناطق شود.

قشلاقی افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ فرهنگیان در مناطق هشترود و نظرکهریزی و تجهیز هنرستان فنی وحرفه‌ای را خواستار شد و افزود: اگر این هنرستان تجهیز شود رغبت دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: متاسفانه راه دسترسی به تنها هنرستان فنی و حرفه‌ای هشترود هم با توجه به اینکه در خارج از محدوده شهر قرار دارد خراب شده است و غیر قابل تردد است از این رو دانش آموزان علی الخصوص در زمان‌های بارش به سختی به این هنرستان رفت و آمد می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • تحصیل ۱۱۰۰ ‌دانش‌آموز در یک شیفت مدارس فردیس!
  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد