Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس خروجی نقشه‌های پیشیابی و مدل‌های جوی با تقویت جریانات شمالی  بر شدت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان افزوده می‌شود به طوریکه در برخی نقاط احتمال وقوع توفان موقتی گردوخاک نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: با توجه به سرعت وزش باد انتظار می‌رود در روزهای پیش رو شاهد کاهش شدید دید افقی و کیفیت هوا در پنج شهرستان شمالی استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در برخی ساعات گردوغبار سیستان به زاهدان و برخی نواحی مرکزی استان نیز نفوذ کند، گفت: در این مدت وزش باد و گردوغبار با شدت کمتر در نوار شرقی و مرز غربی استان جریان دارد.

وی با بیان اینکه عصر سه‌شنبه سرعت وزش باد در پنج شهرستان شمالی سیستان و بلوچستان کاهش می‌یابد، افزود: توصیه می‌شود بیماران قلبی و تنفسی، کودکان و سالمندان از ترددهای غیرضروری در مناطق تحت تاثیر توفان خودداری کنند.
حیدری اظهار داشت:همچنین با توجه به شدت وزش باد توصیه می‌شود از کار و فعالیت در ارتفاعات و ساختمان‌های بلند در زمان وزش توفان خودداری شود.
وی به افزایش دمای هوا در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: دمای هوا در نیمه شمالی استان از روز چهارشنبه بین چهار تا ۶ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

۹۹۰۸**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هواشناسی گرد و غبار زابل وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، هواشناسی استان یزد، برای امروز و فردا آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی با افزایش سرعت باد برای استان پیش بینی کرده است. همچنین این اداره کل، از بعدازظهر پنجشنبه تا جمعه با فعالیت موج سرد جوی، وزش باد به‌نسبت شدید بعضا با گردوخاک و در برخی مناطق رگبار باران با احتمال رعدوبرق (در ارتفاعات برف) برای استان یزد پیش بینی کرده است.  اداره کل هواشناسی استان یزد، از روز جمعه تا شنبه نیز برای استان کاهش دما پیش‌بینی کرده است.

دیگر خبرها

  • امشب و فردا؛ این استان‌ها سرد و بارانی هستند
  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن