Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه بوعلی سینا براساس نظام رتبه بندی تایمز با کسب رتبه +۱۰۰۱ در جمع دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه بوعلی سینا براساس آخرین گزارش موسسه رتبه بندی تایمز در جمع برترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت.

دانشگاه بوعلی سینا توانست برای اولین بار با حضور در نظام رتبه بندی تایمز، با کسب رتبه +۱۰۰۱ در جمع دانشگاه‌های برتر جهان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از نظام‌های علمی معتبر بین المللی است که از سال ۲۰۰۴ مراکز آموزش عالی را در سراسر جهان مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می‌دهد.

این رتبه بندی از ۱۳ شاخص در قالب پنج معیار کلی که در آن آموزش با وزن ۳۰ درصد، پژوهش با وزن ۳۰ درصد، استنادات با وزن ۳۰ درصد، وجهه بین المللی با وزن ۷.۵ درصد و ارتباط با صنعت با وزن ۲.۵ درصد قرار دارد.

بر اساس این شاخص ها، دانشگاه بوعلی سینا از لحاظ آموزشی رتبه ۷۸۵، از لحاظ پژوهشی رتبه ۸۰۸، از لحاظ استنادات علمی رتبه ۹۹۹، از لحاظ درآمد‌های حاصل از قرار داد‌های ارتباط با صنعت رتبه ۱۱۱۱ و، از لحاظ وجهه بین المللی رتبه ۱۳۵۵ جهان را بدست آورد.

در این رتبه‌بندی ۴۰ دانشگاه ایران در بین ۱۳۶۹ دانشگاه برتر قرار گرفته که دانشگاه بوعلی سینا در بین دانشگاه‌های جامع کشور رتبه ۱۲ را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظام رتبه بندی تایمز دانشگاه بوعلی برترین دانشگاه های جهان برترین دانشگاه های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، این نهاد نظارتی مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی