Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پرونده مهم درگیری یک کارمند اداره بهداشت با کسبه که منجر به ضرب و جرح شده بود با رسیدگی به این موضوع در دادگاه و صدور حکم ۲ سال حبس و پرداخت دیه کامل برای فرد خاطی، با ارجاع این پرونده به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان، رئیس و اعضاء این شعبه با تلاش و کوشش خود توانستند بین این ۲ نفر صلح و سازش ایجاد کنند و این ۲ نفر با گذشت از همدیگر با هم آشتی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: یک فقره پرونده دیگر با موضوع مطالبه وجه الزام به ایفای تعهد مالی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال پس از کشمکش بین شاکی و متهم، با وساطت رئیس و اعضاء شعبه ۶ شورای حل اختلاف دزفول و طی برگزاری چند جلسه، شاکی از شکایت خود صرف نظر کرد و متهم متعهد گردید که مطالبه مالی شاکی را در اولین فرصت پرداخت کند و این پرونده پس از مدتی با صلح و سازش مختومه شد.

انتهای پیام/گ

ختم اختلافات خانوادگی به صلح و سازش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند

عبدالهی روز دوشنبه اظهار کرد: موضوع صلح و سازش در دستگاه قضایی استان سمنان به یک باور تبدیل شده و تمام کارکنان قضایی و اداری، اعضاء شوراهای حل اختلاف، صلح یاران و کارکنان سازمان زندان‌ها سعی دارند ابعاد ارزشمند بخشش و مصالحه را به اصحاب پرونده‌ها معرفی کنند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی با سرلوحه قرار دادن اهداف مدون برنامه عملیاتی و تلاش مستمر و روزافزون، گام‌های بلندی در راستای خدمت به مردم استان سمنان در سال گذشته برداشت و در سال جدید نیز در پویش‌های مختلف به‌ویژه در این ایّام در پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» تلاش‌های مضاعف ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: ۴۳ درصد از پرونده‌های قابل مصالحه در مجتمع‌های شورای حل اختلاف از فرودین تا پایان بهمن ۱۴۰۲ منتهی به سازش شد و امید می‌رود در سال جدید اصحاب پرونده‌ها همراه و همسو با سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی، اصلاح ذات‌البیّن را مهم و ضروری بدانند و حل و فصل نزاع‌ها حاصل شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه موجب ارتقای آرامش، امنیت و پایداری سلامت ارکان جامعه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند