Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حافظ قشقایی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این دوره از اردو، سابقه حضور در اردوی تیم ملی نداشتم اما حضور «محمد حسین برخواه» در رقابت‌های قهرمانی کشور موجب شد تا وی من را به اردو تیم ملی دعوت کند. اردویی که طولانی مدت بود و موجب شد تا با آمادگی کامل در رکوردگیری شرکت کنم.

وی با بیان اینکه رکوردهای شخصی من نزدیک به نفرات برتر جهانی است، افزود: با توجه به دسته‌ای که در آن وزنه می‌زنم  باید منتظر رقابت سختی باشم رقابتی که در آن «یون چول» وزنه‌بردار کره شمالی یک عجوبه به شمار می‌رود و چند حریف اروپایی و آسیایی دیگر نیز دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اشتباهی در اعلام نام حریفان رخ داده بود که «مشایخ» عراقی را در این دسته قرار دادند که اینگونه نیست.

وزنه بردار ملی‌پوش دسته ۵۵کیلوگرم در پاسخ به این پرسش که قصد حضور در المپیک ۲۰۲۰ دارد یا نه؟ عنوان کرد: این دسته المپیکی نیست و باید به دسته بالاتر بروم. بدون شک حضور در المپیک ۲۰۲۰ برای من منتفی است. زیرا در شش ماهه نخست سال در هیچیک از مسابقه‌های بین‌المللی دسته ۶۱ شرکت نکردم. تمام تلاشم بر این است که برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس برنامه‌ریزی کنم.

قشقایی با بیان اینکه تلاش دارد تا در سبک وزن به ناکامی‌های متوالی ایران پایان دهد تصریح کرد: برای رسیدن به سکو قهرمانی باید به دنبال ارتقا رکوردهای شخصی باشم و این یک هدف مهم است. پس از رقابت‌های جهانی در تلاشم که بتوانم در سبک وزن به ناکامی‌های چند دهه اخیر پایان دهم.

حافظ قشقایی یکی از ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهانی در تایلند است. وی در دسته ۵۵ کیلوگرم رقابت سختی با وزنه برداران سبک وزن دارد. رکورد ورودی قشقایی در مجموع ۲۵۸ کیلوگرم است. «ام یون‌چول» وزنه بردار کره شمالی در این دسته با رکورد ۲۸۰ کیلوگرم در صدر قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات وزنه برداری جهانی تایلند قهرمانی جهان فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

امروز در آخرین بازی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور، در مرحله رفت تیم بسکتبال مهاباد توانست با نتیجه ۸۷ بر ۵۹ تیم ایلام را شکست دهد و در پایان دور رفت در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

 سالن ۲ هزار نفری مهاباد امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی بود که برای تشویق و حمایت تیم آماده بودند و در پایان بازی با شادی و خوشحالی حاصل از برد سالن را ترک کردند.

دور برگشت این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی  هم که میهمان این دیدار بود از حمایت‌های این نهاد از تیم‌های ورزشی استان خبر داد.

رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور در ۸ گروه سه تیمی برگزار می‌شود که در نهایت ۳ تیم قهرمان به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد