Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:41:08 GMT

آتش‌ تقی‌پور: من قاسم جدیدترین فیلم حاتمی‌کیا شدم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۰۹۲

آتش‌ تقی‌پور: من قاسم جدیدترین فیلم حاتمی‌کیا شدم

پیشکسوت دیگری که بازیگر فیلم سینمایی جدید ابراهیم حاتمی‌کیا شده، نامش "آتش تقی‌پور" است؛ او چهارشنبه جلوی دوربین می‌رود. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نام فیلم «خروج» حاتمی‌کیا و ماجرای رفت و آمدهای بازیگران به این فیلم سینمایی، نقل محافل رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا بازیگرانی همچون محمد فیلی، عزت‌الله رمضانی‌فر و حتی نام‌هایی همچون محمد کاسبی و جمشید هاشم‌پور به میان آمد که قرار است هرکدام یکی از کاراکترهای این فیلم سینمایی شوند؛ اما به تعبیر محمد فیلی شرایط در کار «خروج» سخت است و شاید بازیگران پیشکسوت کمتری بتوانند در آن شرایط ادامه دهند؛ فیلی هم به مانند عزت‌الله رمضانی‌فر جزو بازیگرانی بود که ترجیح داد از پروژه حاتمی‌کیا انصراف دهد.

جهانگیر الماسی به این پروژه پیوست و قبل از او خبر حضور آتش‌تقی‌پور هم رسانه‌ای شد. این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در سریال «ستایش3» ایفای نقش می‌کند و پیش از آن، تقی‌پور را با کارهایی همچون «خانه‌ای در تاریکی»، «تفنگ‌سرپر»، «سال‌های برف و بنفشه»، «قاب‌های خالی»، «جلال‌الدین» و چند اثر سینمایی و تلویزیونی دیگر می‌شناسند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیمبه این نکته اشاره کرد من قبلاً با ابراهیم حاتمی‌کیا در سریال «حلقه سبز» کار کرده‌ام و افکار و عقاید حاتمی‌کیا را می‌شناسم.

تقی‌پور تأکید کرد:  من "قاسم" «خروج» حاتمی‌کیا شده‌ام؛ تا الان 40 صفحه از فیلمنامه را خوانده‌ام و از روز چهارشنبه مقابل دوربین این کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران قرار می‌گیرم.

بازیگر سریال «مسافر» در پاسخ به این سوال که برخی از بازیگران پیشکسوت به خاطر شرایط سخت از این کار انصراف داده‌اند، گفت: شرایط کار «خروج» سخت است، چون فضای جاده‌ای دارد. من هم یکی از همان راننده‌های تراکتور هستم و در کنار دوستان دیگر همچون مهدی فقیه و جهانگیر الماسی و فرامرز قریبیان حضور دارم. "حاتمی‌کیا" کارگردان توانمندی است، او درباره همه‌چیز صحبت می‌کند و با توافق کار را جلو می‌برد؛ سختی‌های فراوانی وجود دارد ولی با تمرینات سختی که برای هدایت و رانندگی تراکتور انجام داده‌ام آماده‌ام "قاسم" «خروج» باشم. 

محمد فیلی بازیگر «خروج» حاتمی‌کیا شدفیلم‌برداری جدیدترین فیلم انتقادی "ابراهیم حاتمی‌کیا" آغاز شدپانته‌آ پناهی‌ها  به «خروج» حاتمی‌کیا ملحق شد

او درباره کارهای جدید در عرصه سینما و تلویزیون، تأکید کرد: این روزها فیلم سینمایی «آتابای» نوشته هادی‌حجازی‌فر و کارگردانی نیکی کریمی را به پایان رسانده‌ام. یک سریال هم به نام «دخترم نرگس» در ارومیه کار کردیم و به زودی از تلویزیون پخش می‌شود. به ما گفته‌اند از شبکه سه روی آنتن می‌رود؛ من آنجا نقش پدر نرگس را بازی می‌کنم و محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی و بازیگران دیگری به ایفای نقش می‌پردازند.

*فیلمبرداری فیلم سینمایی «خروج» چند صباحی است آغاز شده و دغدغه‌ای اجتماعی را روایت می‌کند. داستان خروج در مورد آلوده شدن چاه‌های آب و سفر چندین کشاورز به تهران برای حل مشکلات‌شان است...

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط سینما تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما تلویزیون سینما تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین

شبکه‌های یک، چهار، تهران، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر سبدی رنگارنگ از فیلم های جدید برای مخاطبان خود به مناسبت روز پایانی فروردین در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دریادار»، «داوطلبان: پیش به سوی جنگ»، «خانواده آگلی به شهر بدبو خوش آمدید»، «اوردوز»، «جک گلد»، «صحنه سازی»، «شبح»، «عصر دایناسورها ۱۰»، «جنگل شب»، «طلا و مس»، «مراقبتون هستیم»، «بدون قرار قبلی جمعه بیست‌وچهارم فروردین از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه یک
کلاه سبزها ۱۶:۰۰
شبکه چهار
در قابل حمل ۲۰:۳۰
شبکه تهران
پسر چکش زن ۹:۰۰
روزی در تونگ یانگ ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
صاحب مقام ۱۹:۰۰
آهسته آهسته ۲۱:۰۰
بروکلین بی مادر ۲۳:۰۰
شبکه کودک
دوچرخه‌ها ۱۴:۰۰
شبکه امید
تپه هارلی ۱۷:۰۰
شبکه افق
نبرد جبار ۱۰:۰۰
مهاجر ۱۸:۳۰
شبکه سلامت
دکتر ۱۱:۰۰
کد خبر 745856

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون، جمعه ۳۱ فروردین
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبزها در آخر هفته تلویزیون
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین