Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:33:48 GMT

کالا‌های قاچاقی که به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۰۹۴

کالا‌های قاچاقی که به مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در قشم کشف شد.

او افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: مرزبانان در بازرسی از اتوبوس‌ها، انواع کالای قاچاق شامل ۱۷۱ هزار و ۹۰۰ نخ سیگار، ۱۶۵ متر پارچه، یک هزار و ۲۸۸ ثوب البسه، ۴۰ کیلوگرم قهوه و ۱۱۶ جفت کفش کشف کردند.

سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

او گفت: در این زمینه ۳ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

انتهای پیام/ز

کشف کالای قاچاق از ۲ دستگاه اتوبوس در قشم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران