Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حمیدرضا فولادگر با تاکید بر لزوم شفاف سازی مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد فقط وظیفه یک قوه نیست. باید قوای سه گانه، نهادها، مردم و گروه‌های مرجع و تشکل‌های مردمی، رسانه‌های عمومی در راستای مبارزه با فساد اقدام کنند تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی افزود: اگر دولت به موقع با فساد برخورد می‌کرد و یا در مجلس قوانین، شفاف‌تر نوشته می‌شد و راه‌های فساد باز نمی‌ماند و مجلس نظارت قوی تری داشت، می‌توانستیم از وقوع فساد جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه در صورتی که دولت نظارت قوی تری بر زیر مجموعه خود داشته و مدیران صالح تری را بکار بگیرد می‌توان از وقوع فساد پیشگیری کرد، اظهار داشت:، اما متاسفانه امروز راه‌های پیشگیری از فساد به درستی طی نمی‌شود و در انتهای زنجیره، همه از قوه قضائیه انتظار دارند که با فساد برخورد کنند.

فولادگر با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل سران قوا برای حل مشکلات و پیشرفت کار‌ها گفت: در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا باید در راستای پیشگیری و مقابله با فساد برنامه ریزی شود. باید سه قوه در راستای مبارزه با فساد تلاش کنند.

مبارزه با فساد از منسوبین به قوای سه گانه آغاز شود

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در مبارزه با فساد پیش قدم شود، گفت: باید مبارزه با فساد از منسوبین به قوای سه گانه آغاز شود تا برای مردم مشخص شود که نظام در مبارزه با فساد جدی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: نباید در مبارزه با فساد خط قرمزی وجود داشته باشد. ما پیرو حضرت علی (ع) هستیم که به برادر خودشان هم نهیب می‌زدند و والیان قانون شکن را برکنار می‌کردند.

فولادگر با بیان اینکه مبارزه با فساد نباید مشمول علایق و گرایشات جناحی شود، تاکید کرد: گرایشات جناحی مانعی برای مقابله جدی با فساد است و این روند را مختل می‌کند. فساد ممکن است در هر جریان سیاسی نفوذ کند. این طور نیست که یک جریان سیاسی خود را از فساد مبرا بداند.

شفاف سازی در مبارزه با فساد هراس و نگرانی ندارد

وی تاکید کرد: شفاف سازی در مبارزه با فساد اگر بر مبنای منطق و قانون باشد نباید کسی از آن هراس داشته و نگران باشد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه ریاست قوه قضائیه ثابت کرده است در مبارزه با فساد جدی است، افزود: مبارزه با فساد مستلزم به خطر افتادن امنیت سرمایه گذاری نیست. امنیت سرمایه گذاری و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند. سرمایه گذار باید بداند در صورتی که درست کار کند حمایت می‌شود و اگر کار خلافی انجام دهد با او برخورد خواهد شد.

تقدیر از اقدامات رئیس قوه قضائیه در رونق تولید و مبارزه با فساد

فولادگر با بیان اینکه عدم مبارزه با فساد دو نتیجه دارد، گفت: یا سرمایه گذار سرمایه اش را از کشور خارج می‌کند و یا وارد کار‌های خلاف می‌شود.

وی از اقدام رئیس قوه قضائیه در حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید تقدیر کرد و افزود: اخیرا بخشنامه‌ای صادر شد که نیازی نیست مدیر عامل شرکت‌ها و اشخاص حقوقی به خاطر پروند‌های مالی در دادگاه حضور یابند که بخشنامه بسیار خوبی بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: قصد داشتیم با قانونگذاری این مشکل را حل کنیم، اما قوه قضائیه با یک بخشنامه آن را حل کرد. این امر اقدام موثری در حمایت از امنیت سرمایه گذاری بود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مجلس قوای سه گانه مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توازن قوای منطقه در اختیار جمهوری اسلامی است

معصومه آمره گفت: دلاور مردان کشورمان اتفاق تاریخی را رقم زدند و با عملیات وعده صادق، زمینه برچیدن بنیاد رژیم کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: عملیات غیورمردان هوافضای سپاه عملیات نظامی نبود صرفاً یک «تنبیه» برای تجاوز این رژیم منحوس به کنسولگری ایران در سوریه بود که طبق قوانین بین‌الملل به عنوان بخشی از خاک ایران محسوب می‌شود.

آمره با اشاره به عبور موفق موشک‌های ایران از سد گنبد آهنین رژیم صهیونسیتی، گفت:موشک‌های ایرانی پس از فریب سامانه‌های اسرائیلی به هدف اصابت کردند پیام آن برای دشمنان این بود که حتماً باید در مورد تغییرات اساسی در معادلات منطقه تجدیدنظر کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد:ما بر اساس اصل ۵۱ مقابل به مثل عمل کردیم یعنی در دفاع از خودمان این اتفاق صورت گرفت. همه مباحثی که رژیم صهیونیستی سعی داشت در تمام این سال‌ها به ایران نسبت دهد به خودش برگشته است و جمهوری اسلامی ایران با این دفاع مشروع نشان داد جایی که باید پاسخ دهد، بدون هیچ نگرانی یا هراسی از قدرت‌های ظاهری رژیم صهیونیستی و حامیانش پاسخ کوبنده خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد:این جمهوری اسلامی است که توازن قوا در منطقه را با کمک مقاومت در اختیار دارد و نیز کفه توانمندی دفاعی ایران و محور مقاومت بسیار بیشتر از رژیم صهیونیستی بوده است.

آمره تصریح کرد: کشور‌های منطقه در این خصوص این پیام را دریافت می‌کنند که با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی امکان استفاده از تجهیزات و تکنولوژی این رژیم منحوس برای دفاع از خودشان را ندارند چرا که صهیونیست‌ها توان دفاع از خود را ندارند و این در عملیات «وعده صادق» به اثبات رسید.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه هفته جاری با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خداباوری وجه تمایز نیروهای مسلح ایران است
  • باید در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • توازن قوای منطقه در اختیار جمهوری اسلامی است
  • آغاز مبارزه با سن غلات در حوزه عمل مرکز جهاد کشاورزی دیزج دول
  • حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار قرار گیرد
  • لزوم فعالیتهای فرهنگی وپژوهشی درکنار مبارزه با قاچاق کالا وارز