Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز دو‌شنبه، بیست و پنجم شهریور‌ماه گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از کاشانی، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از جناح، مسیر غرب به شرق آزادی از استاد معین و در مسیر جنوب به شمال نواب از 9دی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از تونل توحید تا گیشا، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از خروجی امام علی (ع)، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از خروجی رسالت، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از پل امام علی(ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از مرزداران، در مسیر شرق به غرب رسالت از قنبرزاده، در مسیر غرب به شرق آزادراه بعد از پل شرقی و محور غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت پلیس راهور جنگل شهر تهران کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد رحیم مرتضوی روز پنجشنبه در جریان بازدید جمعی از مدیران شهری از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه رفع معارضین در مرحله نهایی قرار دارد، گفت: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی نیز با ترافیک مواجه بودند که امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی در این محدوده حاصل شود.

او افزود: ۴ هزار میلیارد ریال برای تملک بخشی از معارضین، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی ارتش و ۸ هزار میلیارد ریال برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال در این راستا هزینه شده ضمن اینکه برای رفع معارضین شخصی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

مرتضوی با بیان اینکه ۴۲ ملک با قیمت ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند، اضافه کرد: ما پنچ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و این درخواست را مطرح کردیم که اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

کد خبر 845494 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - شهری شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر