Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در صدر اجرای طرح قرائت قرآن کریم در شب عاشورا در کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «مهدی پودینه» گفت: همزمان با شب عاشورای حسینی، طرح قرائت سراسری قرآن کریم از سوی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سطح استان برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:  طرح قرائت سراسری قرآن کریم از سوی کانون‌ مساجد در عاشورای حسینی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد منتخب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

 

وی با بیان اینکه نشست های قرآنی از رویکردهای کانون‌های مساجد است، افزود: طرح قرائت قرآن کریم به نیت تسکین قلب امام عصر ارواحنا فداه و تدبر در آیات و درس گرفتن از واقعه عاشورا انجام شد.

 

 

مسئول ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به تمامی کانون‌های مساجد سطح استان انجام شده بود، خاطرنشان کرد: این طرح شامل حزب‌خوانی، جزءخوانی و یا تلاوت سوره هایی همچون سوره مبارکه «فجر» که در روایات شان نزول آنها وجود مقدس سیدالشهداء(علیه‌السلام) معرفی شده است، بود.

 

 

پودینه از قرار گرفتن سیستان و بلوچستان در صدر اجرای طرح قرائت قرآن کریم در کشور خبر داد و گفت: ٢٩٠ کانون فرهنگی هنری مجری طرح قرائت قرآن کریم در شب عاشورای حسینی بودند که در مقایسه با سایر استانها، سیستان و بلوچستان در صدر قرار گرفت.

 

منبع: bachehayemasjed.ir

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا ماه محرم عزاداری محرم عاشورای حسینی مسجد خبرگزاری شبستان تاسوعای حسینی استان بوشهر محرم نماز جمعه قرائت قرآن عاشورا قرائت قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین