Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اتاق اصناف بجنورد از لغو برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد خبر داد.
مهدی امیدوار با اعلام این خبر گفت:  به دلیل استقبال نکردن کسبه نمایشگاه پاییزه  که قرار بود از21 شهریورماه جاری آغاز به کار کند، لغو شد به جای آن فروش فوق العاده با تخفیف 10 تا 15 درصدی جایگزین نمایشگاه پاییزه  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی علت کاهش استقبال بازاریان از نمایشگاه پاییز را اینگونه بیان کرد:با توجه به اینکه در نمایشگاه پاییزه فقط کسبه های سه صنف پوشاک، کیف و کفش و لوازم التحریر می توانند حضور داشته باشند تعداد متقاضی کم است و همین عامل بر تعداد نهایی غرفه داران که اعلام حضور در نمایشگاه کرده بودند تاثیر گذاشت.

امیدوار  افزود: حدود 15 متقاضی دارای پروانه حضور در نمایشگاه برای برپایی نمایشگاه اعلام حضور کردند با لغو نمایشگاه وجوه به آنان بازگردانده می شود.

رئیس اتاق اصناف بجنورد فروش فوق العاده در برخی واحدهای صنفی بجنورد  را شامل 15 واحد فروش پوشاک، 30 واحد نوشت افزار و 10 واحد کیف و کفش اعلام کرد.

وی افزود: 35 هزار دفتر تعاونی در سطح بجنورد و یک صد هزار دفتر تعاونی در لوازم التحریری های سطح استان توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه پاییزه لغو خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ با توجه به موفقیت آمیز بودن پخت و عرضه نان و آرد کامل در شهرستان بجنورد طبق مصوبات کارگروه شهرستانی به واحد‌های خبازی آزاد آرد کامل تحویل و از امروز پخت نان کامل در این واحد‌ها شروع شد.
آرد کامل آردی است که درصد سبوس گیری آن ۴ درصد بوده و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری بدن میباشد.
کارگروه آرد ونان کامل استان در حال پیگیری برای عرضه نان کامل در واحد‌ها خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان خراسان شمالی بوده و به زودی در کلیه واحد‌های خبازی استان این نان عرضه می‌شود.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد