Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:08:30 GMT

دردسر ۸ میلیون ریالی الاهلی برای اخراج برانکو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۳۱۵

دردسر ۸ میلیون ریالی الاهلی برای اخراج برانکو

روزنامه عکاظ عربستان در گزارشی دلیل عدم اعلام رسمی خبر برکناری برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات باشگاه الاهلی را اعلام کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه عکاظ عربستان در گزارشی در خصوص اخراج برانکو ایوانکوویچ نوشت: الاهلی در یک دردسر بزرگ افتاده و به نظر می‌رسد این باشگاه برای اعلام رسمی پایان همکاری با برانکو ایوانکوویچ با مشکلاتی مواجه است در حالی که خشم هواداران الاهلی از نتایج ضعیف و عملکرد تیم فشارهای بیشتری را به باشگاه وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی باشگاه الاهلی تامین 8 میلیون ریال سعودی (بیش از 24 میلیارد تومان) حق فسخ یک جانبه قرارداد است که براساس توافق صورت گرفته باید به صورت فوری بعد از برکناری مربی به عنوان جریمه فسخ پرداخت شود همچنین این باشگاه باید به دنبال تامین منابع لازم برای جذب سرمربی جدید باشد اما طبق آخرین اخبار الاهلی هنوز نتوانسته چنین مبلغی را فراهم کند. مسئولان باشگاه به دنبال تامین منابع مالی لازم برای اعلام این خبر هستند.

با این وجود فعلا صالح المحمدی در تمرینات حاضر خواهد شد و بازیکنان حاضر در مسابقه اخیر برابر الوحده زیر نظر او ریکاوری می‌کنند.

برانکو: هنوز از الاهلی اخراج نشده‌ام

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: حجم خروجی بازنشستگی پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور استان مرکزی از سال ۱۳۹۲، باعث منفی شدن تراز درآمد هزینه در این اداره‌کل شد و این سیر نزولی تا قبل از سال گذشته ادامه داشت.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۲ در زمینه اشتغالزایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تامین اجتماعی استان مرکزی برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در سال گذشته تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت خود را انجام داد و در مجموعه سال خوبی سپری شد و با افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) به بیش از ۱۵ هزار نفر تا اسفندماه مواجه شد.

حسینی اظهار کرد: تعداد کارگاه‌های فعال سطح استان مرکزی نیز تا اسفندماه سال گذشته به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

وی گفت: تمام منابع جذب شده سال گذشته تامین اجتماعی استان مرکزی با تعامل در حوزه کارفرمایی به دست آمد و هیچگونه اجباری صورت نگرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: حق بیمه و تقسیط بدهی بدهکارانی کلان این استان نیز در سال گذشته به موقع پرداخت شد که این مهم تاثیر به سزایی در کسب منابع برای تامین اجتماعی استان مرکزی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی