Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@11:29:29 GMT

حریق گسترده در انبار چوب/تلف شدن چندین راس دام

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۳۸۴

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲:۴۴ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار جعبه در جاده خاوران بعد از میدان آقانور نرسیده به گردنه تنباکویی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شد، گفت: محل آتش‌سوزی یک محوطه روباز به وسعت ۳ هزار متر مربع بود که جعبه‌های چوبی، جعبه‌های پلاستیکی و ضایعات چوب در حجم زیادی در آن نگهداری می‌شد و در برخی بخش‌ها ارتفاع جعبه‌ها به چند متر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه بخش زیادی از این انبار به وسعت تقریبا ۲ هزار متر دچار حریق شده بود، تصریح کرد: این محدوده کاملا شعله‌ور بود به طوری که ارتفاع شعله‌ها از فواصل دور قابل مشاهده بود و به سرعت نیز در حال گسترش بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات خود را آغاز کرده و موفق شدند آتش را کنترل کرده و از سرایت آتش به دیگر بخش‌ها جلوگیری کنند در بخشی از این انبار نیز یک چهاردیواری کوچک وجود داشت که در حدود ۲۰ راس دام در آن وجود داشت که در همان دقایق اولیه آتش‌سوزی بر اثر شدت حرارت و شعله‌های سرکش آتش این دام‌ها تلف شده بودند.

وی ادامه داد: این عملیات در ساعت ۴:۴۱ به پایان رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی ۲:۳۰ بامداد سه شنبه وقوع سانحه رانندگی برای خودرو سواری پراید در ۱۰ کیلومتری خروجی سمنان به سمت سرخه به مرکز ۱۲۵ گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله تیمی از امدادگران از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه ابتدا با قطع جریان برق ایمنی خودرو را برای جلوگیری از ایجاد حریق برقرار شد، افزود: این خودرو بنا به دلایل نامعلوم از جاده خارج و پس از برخورد با تپه کنار جاده متوقف شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه عملیات رهاسازی و امداد برای شش مصدوم انجام شد، ابراز داشت: مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

خادمیان از مهار دو حریق خودرو طی عملیات جداگانه و ساعات مختلف در شهر سمنان نیز خبر داد و تصریح کرد: هر دو این حریق‌ها از قسمت موتور خودرو شکل گرفته بود.

وی ضمن بیان اینکه حریق خودرو جیلی در بلوار شهید نوروزی و خودرو پراید در شهر سمنان خوشبختانه مصدوم نداشتند، افزود: وجود خاموش کننده‌های دستی در این مواقع می‌تواند جلوی خسارت مالی بیشتر را بگیرد لذا رانندگان را به تجهیز و یاد گرفتن استفاده از آنها دعوت می‌کنیم.

کد خبر 6062631

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • لحظه برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر + فیلم
  • تصاویر برخورد کشتی با پل ۱۰ کیلومتری | سقوط هولناک خودروها به دریا و مرگ چندین نفر
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد
  • آتش سوزی انبار ضایعات در بولوار توس مشهد