Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:47:18 GMT

لازمه احساس خوشبختی در زندگی مشترک کسب آرامش است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۳۸۹

لازمه احساس خوشبختی در زندگی مشترک کسب آرامش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد دهنوی شامگاه یک شنبه در جمع عزاداران حسینی ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اهمیت کار کردن همسران اظهار داشت: برخی از آقایان شبانه روز کار می کنند تا همسرانشان در آسایش باشد اما کار زیاد کافی نیست و آرامش به همراه نمی آورد.

وی افزود: بسیاری از خانواده ها آسایش دارند اما آرامش ندارند؛ عدم آرامش آثار سوئی را به دنبال دارد که می تواند زندگی زن و شوهر را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس رسانه ملی با بیان اینکه آرامش  داشتن در  زندگی موجب احساس خوشبختی نیز می شود، ابراز داشت: برخی افراد از نظر مادی در سطح بالایی قرار دارند اما افسرده هستند؛ این موضوع نشان دهنده عدم وجود آرامش در زندگی است اما در مقابل نیز برخی افراد هستند که اگرچه از لحاظ مادی در وضعیت خوبی قرار ندارند اما احساس خوشبختی می کنند چراکه زندگی آنها آرامش دارد.

وی با بیان اینکه همسران ما با  احساس عشق در زندگی به آرامش دست پیدا می کنند، گفت: اساتید غرب پس از تحقیقات گسترده در مورد زندگی، موفق شدند چندین راهکار ارائه دهند در حالی که برای تمامی این راهکارهای ارائه شده در دین اسلام روایت و احادیث وجود دارد؛ این موضوع نشان می دهد که اسلام کامل ترین دین ها است.

دهنوی با اشاره به ضرورت بر بکارگیری راهکارهای ارتباطی در خانواده اظهار داشت: یک راهکار ارتباطی این است که آقایان از زمان فعالیت و کار بیرون از منزل کم کرده و در خانه با همسر خود همنشینی بیشتری داشته باشند چراکه این اقدام بر اساس روایات ائمه معصوم (ع) موجب می شود تا خانه آن فرد محل عبور و مرور فرشتگان شود.

کد خبر 4719474

منبع: مهر

کلیدواژه: رسانه ملی ازدواج ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی مراسم عزاداری شهرکرد عاشورا شیراز ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: استمرار تلاش های آذربایجان و ارمنستان برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش های مسالمت آمیز لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهار کرد: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت‌آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 742805

دیگر خبرها

  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • ۷ موقعیتی که هنگام مواجهه با آنها باید «نه» بگوییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن‌ها باید «نه» بگوییم
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است