Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@22:33:03 GMT

افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۴۴۷

صراط:

با بیان اینکه امروز تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود، گفت: امروز و فردا در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در منطقه زابل و همچنین شرق استان کرمان افزایش سرعت وزش باد منجر به وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

به گزارش میزان وی ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه در نوار شمالی کشور دمای هوا ۳ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد و از بعد از ظهر جمعه و طی روز شنبه با توجه به شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش سواحل شروع خواهد شد که این بارش‌ها به شکل پراکنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی با بیان اینکه برای تهران امروز و فردا آسمانی صاف پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: بیشینه دما در تهران امروز به ۳۰ درجه می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای ۷ درجه به عنوان خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۵ درجه گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین ناپایداری‌های جوی در استان کرمان به‌صورت افزایش ابر، بارش باران در مناطق مستعد استان تداوم دارد و این سامانه بارشی در جنوب کشور تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، ادامه خواهد داشت

پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور