Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، پلیس رژیم صهیونیستی با حمله به دفاتر این شرکت، تعدادی از مدیران ارشد شرکت یادشده را دستگیر کرده است.

شرکت یادشده Ability نام دارد و ابزاری برای هک کردن گوشی های هوشمند را به مشتریان خود در سراسر جهان می فروشد. بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و عرب حاشیه خلیج فارس از مشتریان شرکت مذکور بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر دو زیرمجموعه این شرکت به نام های Ability Computer & Software  و  Ability Security Systemsیورش برده است.

تولیدات این شرکت در دنیا کم نظیر بوده و در آنها از آسیب پذیری های خاص پروتکل های مخابراتی و ارتباطی برای ردگیری، جاسوسی و استراق سمع از گوشی های هوشمند افراد قربانی سواستفاده می شود. دولت رژیم صهیونیستی تحقیق در مورد عملکرد این شرکت و مشتریان آن را از ابتدای سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است.

مجوز صادرات شرکت ابیلیتی از ماه مارس گذشته تعلیق شده بود تا این شرکت امکان صادرات محصولات هک و استراق سمع خود را به دیگر کشورها از دست بدهد. اما ظاهرا شرکت یادشده مخفیانه به فروش ابزار و محصولات خود ادامه داده و همین امر موجب یورش پلیس شده است. مقامات صهیونیست و شرکت ابلیتی در این زمینه اظهارنظری نداشته اند.

کد خبر 4719483

منبع: مهر

کلیدواژه: جاسوسی اطلاعاتی اسرائیل تلفن همراه رژیم صهیونیستی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو فناوری فضایی تحقیقات علمی گوگل موبایل شرکت دانش بنیان امنیت اطلاعات سازمان فضایی ایران هوش مصنوعی زیست فناوری بیوتکنولوژی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند