Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@15:12:49 GMT

یک حزب صهیونیستی از انتخابات انصراف داد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۶۶۴

یک حزب صهیونیستی از انتخابات انصراف داد

به گزارش وانانیوز، 

حزب راست‌گرای «نوعام» اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که قرار است سه شنبه آینده برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

 

این حزب روز یکشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بنا به درخواست مراجع دینی حزب که خواستار عدم مشارکت در کارزار انتخاباتی بودند، تصمیم گرفته شد که حزب نوعام از شرکت در این دور از انتخابات کنار بکشد و خود را برای انتخابات دوره‌های بعدی آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب مذکور برای کسب آرای لازم جهت ورود به کنست به ۱۲۰ هزار رای نیاز داشت و توانسته بود ۷۰ هزار رای برای خود بدست بیاورد.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، اسکای نیوز در خبری اعلام کرد ایزی جت از جمله شرکت‌هایی است که پرواز‌های خود را به تل آویو تا هفته آینده به حال تعلیق درآورده است.
به نوشته اسکای نیوز، پرواز هواپیما‌های خطوط هوایی شرکت‌های مختلف جهان پس از حملات تلافی جویانه ایران به اسراییل از مبدا یا به مقصد آن متوقف شده یا با اختلال مواجه شده است.
اسکای نیوز افزود: اسرائیل عصر شنبه پس از اینکه ایران اولین حمله مستقیم خود را به این کشور انجام داد، حریم هوایی خود را به روی هواپیما‌های غیر نظامی بست.
بر اساس این خبر اسراییل بامداد یکشنبه حریم هوایی خود را همچون اردن، عراق و لبنان که برای مدتی پرواز‌ها را متوقف کرده بودند بازگشایی کرده است با وجود این برخی شرکت‌ها ترجیح داده اند به اسراییل پرواز نکنند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی