Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در نشست خبری درباره  بازگشایی مدارس و تمهیدات شهرداری ، اظهار داشت: همیشه در مهر ترافیک افزایش و حتی برخی روزها به 40 درصد هم می‌رسد. موضوع آلودگی هوا نیز در نیمه دوم سال تشدید می‌یابد لذا برنامه‌هایی در جهت پیشگیری از این موضوعات خواهیم داشت.

اخبار اجتماعی-وی افزود: علاوه بر ممنوعیت تردد برای کامیونت‌ها در دو هفته اول مهر از 6 تا 9 صبح در تمام سطح شهر شهروندان نیز باید سفرهای خود را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار از پیشنهاد تغییر ساعات کار ادارات و شناور شدن آن در صبح و بعدازظهر خبر داد و گفت: این موضوع در کاهش ترافیک موثر است.

پورسیدآقایی گفت: امسال با اجرای طرح جدید ترافیک میزان تردد خودروها کاهش می‌یابد البته درخواست دارم کارکنان دولتی و خصوصی ظرفیت 20 روز رایگان استفاده از طرح کاهش آلودگی هوا را به پس از دو هفته اول مهر موکول کنند.

وی بیان داشت: ترافیک را فقط شهرداری نمی‌تواند کنترل کند و مردم باید همکاری داشته باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری ترافیک حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهردار تهران معاون معاون حمل و نقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد