Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: در اول مهر در اکثر نقاط، مدارس آماده حضور دانش آموزان خواهد بود اما در برخی از روستاهای دشت آزادگان و هویزه هنوز کار تعمیر مدارس ادامه دارد.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره میزان آمادگی مدارس در مناطق سیل زده خوزستان برای شروع سال تحصیلی، بیان کرد: نوسازی مدارس در مناطق سیل زده حدود یک ماه و نیم است که آغاز شده اما این امکان وجود دارد تا بعضی از مدارس تا پایان شهریور آماده نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به پیشرفت کار در برخی از مدارس تعمیری این احتمال وجود دارد که در نیمه مهرماه یا پایان مهر آماده شود. بخش نوسازی، تاکنون زحمات زیادی کشیده است و تمام تلاش خود را به کار گرفته است اما کار مقداری دیر شروع شده است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس تصریح کرد: در اول مهر در اکثر نقاط مدارس آماده حضور دانش آموزان خواهد بود اما در برخی از روستاهای دشت آزادگان و هویزه هنوز کار تعمیری مدارس ادامه دارد. کار شبانه روزی در حال انجام است و نهایتا تا پایان مهر به اتمام می رسد.

وی افزود: در مدارسی که کار تعمیری آن ها به احتمال زیاد تا نیمه مهرماه ادامه خواهد یافت به احتمال زیاد با تصمیم  آموزش و پرورش استان و تایید وزارت آموزش و پرورش سال تحصیلی با دوماه تاخیر آغاز خواهد شد چراکه در برخی از روستاها که کار تعمیر مدارس ادامه دارد مکان مناسب دیگری برای برگزاری کلاس درس مدارس وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل خوزستان بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی

عباسی در بازدید از مدارس نیمه تمام یامچی گفت: در سطح شهرستان مرند و یامچی ۱۶ پروژه مدرسه سازی در حال انجام است که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در مراحل تکمیل ودر سال تحصیلی جدید بیشتر این مدارس با کمک خیرین و نوسازی استان تکمیل و افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • تحولات اوکراین| کودکان در مدارس برای جنگیدن آماده می‌شوند
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • فیلم/ پایان شایعات؛ بانک‌ها پنجشنبه‌ها باز هستند
  • آماده باش برای 10 نقل و انتقال اروپایی در تابستان 2024