Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@22:32:23 GMT

انصراف یک حزب صهیونیست از شرکت در انتخابات پارلمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۷۰۲

انصراف یک حزب صهیونیست از شرکت در انتخابات پارلمانی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حزب راست‌گرای «نوعام» اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که قرار است سه شنبه آینده برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

این حزب روز یکشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بنا به درخواست مراجع دینی حزب که خواستار عدم مشارکت در کارزار انتخاباتی بودند، تصمیم گرفته شد که حزب نوعام از شرکت در این دور از انتخابات کنار بکشد و خود را برای انتخابات دوره‌های بعدی آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حزب مذکور برای کسب آرای لازم جهت ورود به کنست به ۱۲۰ هزار رای نیاز داشت و توانسته بود ۷۰ هزار رای برای خود بدست بیاورد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ اظهار کرد: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 745452

دیگر خبرها

  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی