Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@12:36:01 GMT

پدری که پسر معتادش را با ماشین زیر گرفت!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۷۰۴

پدر سالخورده‌ای که در جریان درگیری با پسرمعتادش او را با خودرو زیر گرفته بود صبح روز گذشته در دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.

 رسیدگی به این پرونده از سال 96 و به‌دنبال مرگ مشکوک مردی 42 ساله به‌نام فرهاد که در برخورد با خودرو پدرش جان باخته بود، آغاز شد. در ادامه پدر 78 ساله فرهاد به اتهام قتل بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متهم صبح روز گذشته در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد که در آغاز جلسه دادگاه قاضی دهقان نماینده دادستان پس از قرائت متن کیفرخواست از اولیای دم خواست تا درخواست‌شان را اعلام کنند که مادر مقتول رضایت خود را از همسرش اعلام کرد.

سپس متهم در جایگاه ایستاد و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: فرهاد از 16سالگی گرفتار اعتیاد بود و دو بار هم ازدواج کرد اما به خاطر اعتیادی که داشت از همسرانش جدا شد. او 25سال اعتیاد داشت و در این مدت حدود 20بار او را به کمپ ترک اعتیاد بردیم، اما هربار پس از بازگشت دوباره کارهای گذشته‌اش را تکرار می‌کرد. او در این سال‌ها زندگی را برای همه خانواده تلخ کرده بود ما می‌خواستیم به او کمک کنیم اما او زیر بار نمی‌رفت. آن روز هم قصدم این بود که او را به بیمارستان ببرم تا مداوا شود اما او به یکباره در خودرو را باز کرد و به بیرون پرید بعد با پرتاب سنگی شیشه جلو خودروام را شکست و دوباره سنگ دیگری برداشت که من ناگهان از ترس پایم روی پدال گاز گذاشتم و به فرهاد برخورد کردم. من قصد کشتن پسرم را نداشتم اگر این‌طور بود او را برای ترک به بیمارستان نمی‌بردم. بدنبال اظهارات متهم و تأییدیه بیمارستان درباره پرونده روانی فرهاد و همچنین رضایت اولیای دم و طبق قانون مجازات اسلامی نوع قتل انتسابی به متهم از نوع شبه عمد اعلام ومتهم از قتل عمد تبرئه شد.‌

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FEf برچسب ها: ترک اعتیاد ، قتل ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ترک اعتیاد قتل بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری ماموران کلانتری" میرزا کوچک خان" متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در شهر مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد گفت: ماموران کلانتری میرزا کوچک خان هنگام گشت زنی در محدوده بلوار مفتح جوانی سیاهپوش را که با مشاهده خودروی پلیس سعی در مخفی کردن خود در میان خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان را داشت، مشاهده کرده و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مظنون به سرقت به محض نزدیک شدن خودرو پلیس پا به فرار گذاشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی پس از طی مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از محل 2 دستگاه کامپیوتر خودرو مسروقه کشف شد.

سردار نگهبان تصریح کرد: همزمان با انتقال متهم به کلانتری با توجه به گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو شامل؛ 3 عدد باتری، 2 عدد ضبط و پخش، 4 عدد جک، 2 جفت باند و تعدادی کیف حاوی مدارک خودرو را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم 24 ساله که 4 فقره سرقت در پرونده اش دارد، در بازجویی های علمی پلیس و مواجهه با تعدادی از تصاویر به‌دست آمده از دوربین های مداربسته به 50 فقره سرقت شبانه در محدوده بلوار مفتح، وحید، میرزاکوچک خان، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی و فروش اموال مسروقه به چند مالخر اعتراف کرد.  

سردار نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد