Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:25:33 GMT

آغاز اولین جلسه دادگاه شبنم نعمت‌زاده

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۷۷۹

آغاز اولین جلسه دادگاه شبنم نعمت‌زاده

به گزارش ایسنا، اتهامات شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا دایر بر مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو) به منظور ایجاد انحصار و اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخلف از تعهدات مربوط در قبال تامین کنندگان دارو با علم به موثر بودن اقدام‌ها در ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران منجر به کسب منفعت، مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی استان البرز از طریق ایجاد موسسه پزشکی در استان مزبور بدون مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نگهداری غیرمجاز دارو (قاچاق) بدون انجام تشریفات قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتهامات احمد رضا لشگری پور فرزند هوشنگ و شرکت توسعه دارویی رسا دایر بر  مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو) به منظور ایجاد انحصار و اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخلف از تعهدات مربوط در قبال تامین کنندگان دارو با علم به موثر بودن اقدام‌ها درضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران منجر به کسب منفعت و مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور است.

شبنم نعمت زاده دختر وزیرپیشین صمت -  17 شهریور 1398-  با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵درصدی صادرات مکمل های دارویی و فراورده های طبیعی
  • دو رویکرد برای مقابله با چالش قیمت و شکستن انحصار زمین چیست؟
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت تدوین شاخص‌های حکمرانی در حوزه دارو و مکمل
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • تهیه بیش از ۳۰۰ دارو از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور/ ارسال ۳۵۰ قلم داروی طبیعی به کمیسیون قیمت
  • رشد تهیه دارو از گیاهان دارویی در کشور