Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال با گذشت سه هفته از آغاز لیگ هنوز کلین‌شیت نکرده است.
به گزارش آریا، بیشتر از ضعف دفاعی این تیم، سهل‌انگاری بازیکنان استقلال است که آن‌ها را در حسرت کلین‌شیت گذاشته است. در بازی با فولاد که آبی‌ها 95 دقیقه دروازه‌شان را بسته نگه‌داشته بودند، به خاطر عدم یارگیری بازیکنان حریف گل خوردند و برد را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی روز گذشته نیز، دوباره این سهل‌انگاری از سوی بازیکنان استقلال تکرار شد. آبی‌ها که با یک گل پیش بودند، روی ضربه ایستگاهی یارگیری درستی نداشتند و چند بازیکن نفت مسجدسلیمان از چنگ آن‌ها فرار کردند تا به راحتی باز هم برد را از دست دهند.
اما روز بد آبی های پایتخت با اخراج و مصدومیت دو بازیکن کلیدی این تیم تکمیل شد. در شرایطی که بازی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان با تساوی یک بر یک پیش می رفت فرشید اسماعیلی در یک صحنه برای گرفتن توپ با مدافع حریف درگیر شد اما داور بازی این صحنه را خطا تشخیص داد و به این بازیکن کارت زرد دوم را داد تا  او هم دقایق پایانی این بازی را از دست بدهد و هم غایب بزرگ دربی باشد.
فرشید اسماعیلی در مورد این صحنه گفت: به خدا، به قرآن من اصلاً پای بازیکن حریف را نزدم و فقط توپ را از بین پاهای او گرفتم تا تیم را به حمله ببرم.  حتی اگر این صحنه خطا هم باشد به هیچ عنوان کارت زرد نداشت چرا که من نه در طول بازی خطای زیادی انجام داده بودم و نه این خطا شدید بود که داور به من کارت زرد دوم را بدهد.
وی ادامه داد:  مگر می شود یک بازیکن در طول بازی فقط 2 خطا انجام دهد و هر دو خطایش هم مستحق کارت زرد باشد؟ خودتان دیدید که در آن صحنه  ما در حال حمله بودیم و من هرگز نمی آیم با خطایی که انجام بدهم ریتم تیممان را بگیرم و فرصت را به بازیکن حریف بدهم تا بتواند وقت بازی را تلف کند. به هیچ عنوان در آن صحنه خطایی انجام ندادم و آنقدر ناراحتم که نمی دانم چه بگویم.
هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد سریال ادامه دار اشتباهات داوری علیه تیمش هم می گوید: خودتان شاهد هستید که من همیشه با داوران با احترام حرف می زنم و می گویم همان طور که بازیکنان در زمین اشتباه می‌کنند داوران هم ممکن است همین اتفاق برایشان رخ بدهد  اما خودتان ببینید که چه بلایی سر استقلال آمده است. در همین بازی پنالتی صد در صد روی دیاباته گرفته نشد، پارسال در همین زمین وریا غفوری به خاطر اعتراض محترمانه به داور اخراج شد و گل سالم ما برابر صنعت نفت آبادان دیده نشد.  ما دیگر چه می‌توانیم بکنیم؟ تا چه زمانی  می توانیم به هوادارانمان بگوییم صبر کنید همه چیز درست می‌شود در حالی که ما هر وقت در حال رسیدن به شرایط ایده‌آل هستیم اتفاق های این چنینی رخ می دهد و روند مثبت ما سد می شود. ما چیز زیادی نمی خواهیم ما فقط می خواهیم که حقمان را در زمین بگیریم و اگر تلاش می‌کنیم به نتیجه مطلوب برسیم اما هر بار اتفاق غیر قابل پیش بینی برای ما می افتد و باعث می شود نتوانیم نتیجه مورد انتظار هواداران را بگیریم. در حالی که خودتان دیدید 90 دقیقه بر بازی مسلط بودیم و موقعیت گل زیادی به حریف ندادیم.
شیخ دیاباته، مهاجم تیم استقلال نیز که به دلیل مصدومیت مجبور به ترک بازی شد برای عکس‌برداری از قفسه سینه‌اش راهی بیمارستان شد.  این بازیکن جای خود را به مرتضی تبریزی داد.
آندره‌آ استراماچونی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و به گل هم رسیدیم. نزدیک شدن تیم ما به دروازه حریف در همان ابتدای بازی خوب بود و به خوبی این کار را انجام دادیم. در نیمه دوم باز هم می‌خواستیم گل دوم را بزنیم و حتی سعی کردیم بازی را ببندیم. زمانی که در حال حمله بودیم یک ضربه آزاد روی دروازه ما آمد که گل تساوی را خوردیم. وی افزود: متاسفانه در حالی که موقعیت های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم 2 امتیاز را از دست دادیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال  در خصوص اینکه آیا قبول دارد در نیمه دوم تیمش دفاع می‌کرد گفت: تیمی که بازیکنان جدید جذب می‌کند زمان می‌برد تا به هماهنگی برسد،من قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی فرو رفته چون موقعیت های گلزنی دیگری داشتیم. زمانی که 10 نفره بودیم شانسهای بهتری برای گل داشتیم و حتی ضربه مرتضی تبریزی با اختلاف کم به بیرون رفت.
استراماچونی ادامه داد: ما تیمی هستیم که به دنبال گرفتن امتیاز هستیم و اگر چه ما امتیاز این دیدار را از دست دادیم ولی تلاش می‌کنیم امتیازات دیگر مسابقات را به دست بیاوریم. ما تا دقیقه 60 که شما می‌گویید به لاک دفاعی فرو رفتیم بازی خوبی کردیم و اصلا دفاع نکردیم.باز هم تاکید می‌کنم با صحبت شما مخالف هستم که ما از دقیقه 60 به بعد دفاع می‌کردیم.
وی ادامه داد: بدترین قسمت مسابقه این است که احتمالا 3 بازیکن را از دست دادیم، اول دیاباته که باید از او تست گرفته شود، مهدی قائدی هم از ناحیه مچ مصدوم شده و اسماعیلی هم محروم است. متاسفانه اخراج اسماعیلی اصلا کارت زرد هم نداشت و من اصلا آن را خطای مستحق کارت زرد هم نمی‌دانم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماجرای تکراری استقلال هفته های ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!