Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:14:46 GMT

سرگردانی ۲۰۰ دانش آموز تنکابنی در آستانه سال تحصیلی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۸۰۲

سرگردانی ۲۰۰ دانش آموز تنکابنی در آستانه سال تحصیلی

این مدرسه که به نام شهید رزاقی مزین شده با شکایت سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران از یک ماه پیش تاکنون پلمپ شده است. این بنیاد هم شکایت کرده که زمینی که مدرسه در آن ساخته شده ، متعلق به آنهاست.

کلنگ ساخت مدرسه شهید رزاقی سال ۹۳ و در پی تخریب مدرسه قبلی بر اثر بارش برف به زمین زده شد و پارسال همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور برادر و مادر شهید رزاقی و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم منطقه هنگام پلمپ این مدرسه و در حال حاضر این پرسش را بی پاسخ می بینند که چرا سازمان اقتصادی کوثر وابسته بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش اختلافشان را بر سر زمین مدرسه ای  که ساخت آن از سال پنج سال پیش آغاز شده بود، حل نکردند و جالب تر اینکه درست پس از یک سال از بهره برداری، با پلمپ مدرسه ، صورت مساله را پاک کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنکابن با اشاره به عدم بازگشایی مدرسه تازه تاسیس شهید رزاقی نشتارود ، گفت : تاکنون مذاکرات برای شکستن پلمپ مدرسه شهید رزاقی نشتارود بی نتیجه مانده و بسیاری از خانواده ها که فرزندانشان در این مدرسه تحصیل می کردند دیگر تحمل وضع موجود را ندارند .

علیرضا سعدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سازمان اقتصادی کوثر مدعی است که زمینی که مدرسه در آن ساخته شده ، متعلق به آنهاست و برای رفع این مشکل پیشنهاد تهاتر با زمینی دیگر را مطرح نمودیم اما آنها نپذیرفتند.

وی اظهار داشت : آموزش و پرورش جهت برون رفت از این مشکل در مقابل سه هزار متر زمین این مدرسه حاضر شد سه هکتار زمین در روستای کراتکله از توابع بخش خرم آباد این شهرستان با سازمان اقتصادی کوثر تهاتر نماید اما آنها قبول نکردند.

سعدی پور با بیان اینکه ۲۰۰ دانش آموز در این دبیرستان تحصیل می کردند ، گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و اگر مشکل مدرسه شهید رزاقی برطرف نشود دانش آموزان با وقفه تحصیلی مواجه خواهند شد و اعتراض خانواده ها را به همراه خواهد داشت.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن واقع در غرب مازندران سال تحصیلی جدید را با ۲۲۶ مدرسه در قالب ۲۷ هزار دانش آموز آغاز خواهد کرد.

/۱۶۰۲/۷۵۱۴/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن مازندران وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور