Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه تا روز چهارشنبه دمای هرمزگان افزایش پیدا می‌کند، گفت:‌طبق پیش‌بینی‌ها، ارتفاعات شرقی این استان همانند روز شنبه در ساعات آینده نیز سیلابی می‌شود. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

کیانوش عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس در همین راستا با بیان اینکه ناآرامی‌های جوی روزهای اخیر متاثر از فعالیت سامانه مونسونی است، اظهار داشت: بیشترین فعالیت این سامانه در روز گذشته و ساعات آینده در ارتفاعات شرقی استان به ویژه شهرستان‌ بشاگرد پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین توصیه کرد: مردم در این ساعات و ساعات آینده از قرارگیری در حریم رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش شدت وزش بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستانهشدار هواشناسی آذربایجان شرقی؛ وقوع تندباد و رعدوبرق در برخی مناطق ‌هشدار هواشناسی گلستان؛ به رودخانه‌ها نزدیک نشوید

به گزارش تسنیم طبق تصاویر دریافتی در بخش شرقی هرمزگان به ویژه در شهرستان بشاگرد آبگرفتگی و راه افتادن سیلاب پدیده غالب روز گذشته و امروز (یک‌شنبه) بوده است.

همچنین هواشناسی هرمزگان پیش‌بنی کرده است با توجه به جریانات شرقی، تا فردا دوشنبه دریا مواج باشد.
برای در جزایر خلیج فارس نیز (دوشنبه) مه صبحگاهی و در طول روز غبار محلی پیش‌بنی شده است.

همچنین اعلام شده است، با تقویت بادهای 120 روزه در جنوب شرق کشور، احتمال گرد و غبار رقیق طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق و شمال استان دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین پیش‌بینی شده است، هرمزگان از لحاظ دمایی از دوشنبه به طور نسبی شاهد افزایش دما به ویژه در مناطق شرقی خواهد بود که تا روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

R7558/P1494/S6,1433/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، در بعضی ساعات رگبار باران انتظار می رود.

وی افزود: بارش ها از بعداز ظهر بتدریج  ضعیف شده اما همچنان به صورت نقطه ای تا نیمه شب( به خصوص در نیمه شرقی استان) ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

 مبینی اضافه کرد: برای پنج شنبه، رشد ابر و بارش هایی رگباری و ضعیف در بخش هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش بینی می شود. 
روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، از روزجمعه تا سه شنبه هفته ی آتی افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش بینی می شود

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان