Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:30:17 GMT

یخچال دستی نوشیدنی ها را تا ۵ روز خنگ نگه می دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۰۳۳

یخچال دستی نوشیدنی ها را تا ۵ روز خنگ نگه می دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، در سال های اخیر تلاش های زیادی برای تولید یخچال های سبک قابل حمل به عمل آمده که بتوانند موادغذایی و نوشیدنی ها را در هوای گرم به مدت چند روز خنک نگهدارند. اما این تلاش ها عمدتا موفقیت آمیز نبوده است.

شرکت اسپرت نیر برای اولین بار از تولید یخچالی قابل حمل خبر داده که در زیر پوشش مستحکم و نفوذناپذیر آن لایه نه کیلوگرمی یخ قابل جاسازی است و این یخ تا پنج روز آب نمی شود و با انتقال سرما موادغذایی را خنک و سالم نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تولید این محصول از قالب های پلی اتیلن مستحکم و نشکن استفاده شده که ضدضربه و ضدخش هستند و لذا یخچال یادشده در برابر سقوط ناگهانی و هرگونه سانحه ای مقاوم است. برای جلوگیری از نفوذ هوای گرم به این محصول از لایه های لاستیکی محکم و سخت نیز استفاده شده است.

همچنین یک درپوش تخلیه در کف این یخچال، تخلیه آب ذوب شده قبل از افزودن یخ جدید را آسان می کند.

یک نمایشگر متصل به دماسنج هم برای این یخچال در نظر گرفته شده تا مشاهده دمای داخل آن را ساده کند. ابعاد این یخچال ۵۱.۵ در ۳۳ در ۳۷ سانتیمتر بوده و ظرفیت آن ۲۵ لیتر است. وزن نمونه خالی این محصول ۹ کیلوگرم است و می تواند تا ۱۸ کیلوگرم غذا و نوشیدنی را در خود جای دهد. قیمت این محصول ۱۳۰ دلار است.

کد خبر 4719469

منبع: مهر

کلیدواژه: یخچال هوشمندسازی نمایشگر نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو فناوری فضایی تحقیقات علمی موبایل گوگل شرکت دانش بنیان امنیت اطلاعات سازمان فضایی ایران هوش مصنوعی زیست فناوری بیوتکنولوژی منظومه شمسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نان کامل در زنجیره تولید نان لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدحسین عطایی در اولین همایش مردمی گندم و نان سالم افزود: تولید نان کامل باید فرهنگ سازی شود تا مردم با این محصول آشنا شوند تا این چرخه و زنجیره بتواند به هدف دست یابد.

وی با اشاره به اینکه نان محصول مقدسی است و در سنت و دین ما جایگاه ویژه دارد و به اهمیت این نعمت الهی توصیه شده افزود: سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید می‌شود بنابراین بایستی تلاش شود تا تولید نان کامل تحقق یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان  اظهار داشت: در سال گذشته ۲۱۰ هزار تن گندم در استان تولید و ۱۸۵ هزار تن این محصول بصورت تضمینی خریداری شده است.

عطایی اضافه کرد: در سال زراعی جاری ۱۱۲ هزار هکتار گندم دیم و ۴۷ هزار هکتار گندم آبی در مزارع استان کشت شده که با توجه به میزان بارش پیش بینی می‌شود ۲۱۰هزار تن گندم برداشت شود.

وی با اشاره به تولید کمی و کیفی محصول گندم استان اشاره کرد و گفت: قزوین جزو استان‌های خشک محسوب می‌شود بنابر این برنامه‌های کشت گندم با روش‌های کم آب بر بمنظور افزایش تولید، روش کم خاکورزی و کشت قراردادی در دستور کار این سازمان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان  یادآور شد: امسال شش هزار و ۶۰۰ تن بذر مرغوب گندم و بیش از ۱۴هزار تن کود ازت بعنوان کود سرک در مزارع به کشاورزان استان تحویل داده شده است.

وی آموزش کشاورزان با علوم نوین کشاورزی، تغییر در اقلیم کشت، جهش تولید در دیمزار‌ها از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این سازمان است.

دیگر خبرها

  • استفاده از نان کامل در زنجیره تولید نان لحاظ شود
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی
  • تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها
  • بازارهای صادراتی زعفران را دو دستی تقدیم افغانستان کردیم/ موانع صادراتی برداشته شود
  • ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی