Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@11:37:45 GMT

آشنايي با جاذبه هاي گردشگري باکو و هند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۰۸۳

آشنايي با جاذبه هاي گردشگري باکو و هند

خبرگزاری آریا- جاذبه های گردشگری باکو و هند در سال های اخیر از جمله پرطرفدارترین مقصد های تفریحی و دیدنی گدشگران به شمار می رود. از جمله اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری این مناطق می توان به پارک ملی کانها هند و بلوار باکو اشاره نمود. که هرساله مقصد انبوهی از مسافران می باشد

بلوار باکو، جاذبه های گردشگری باکو و هند

به گزارش سفر باتو ، اگر بخواهیم از جاذبه های گردشگری باکو و هند برایتان بگوییم در وهله اول بلوار باکو در تور باکو  که یکی از محبوب ترین مکان در شهر باکو می باشد شروع کنیم که برای بسیاری از افراد جای تعجب می باشد که چگونه یک بلوار میتوانید جاذبه دیدنی و گردشگری به شمار آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تنها با یکبار حضور در این مکان به زیبایی و جذابیت این بلوار پی خواهند برد. بلوار باکو از جمله جاذبه های گردشگری باکو و هند در امتداد دریای خزر با فاصله 3.5 کیلومتری از میدان آزادی قرار گرفته است و در اکثر ساعاتی از روز پر از تردد می باشد امروزه این مکان یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین جاذبه های گردشگری باکو به شمار می آید. بلوار باکو با داشتن طبیعتی بکر و چشم اندازهای دیدنی یکی از مناطق تفریحی و لذت بخش در این شهر بوده و تمامی امکانات و خدمات رفاهی در این منطقه فراهم می باشد و گردشگران می توانند در مسیر پیاده روی با پارک های سرگرمی، رستوران ها، کافه ها و غیره روبه رو شوند که از مسافران پذیرایی می کنند. هم چنین در این بلوار آلاچیق هایی برای استراحت و نشستن خانواده ها و زوج ها وجود دارد که در ساعاتی از شبانه پاتوق بسیاری از زوج ها و جوانان می باشد.

چشم باکو، جاذبه های گردشگری باکو و هند

از دیگر جاذبه های گردشگری باکو و هند چشم باکو می باشد. چشم باکو چرخ و فلکی بی نظیر و سر به فلک کشیده در این شهر می باشد که با داشتن 60 متر ارتفاع شبیه چرخ و فلک های غول پیکر و آسمان خراش در سایر نقاط جهان طراحی و ساخته شده است این چرخ و فلک از جاذبه های گردشگری باکو و هند برای یک بار دور زدن کامل به 30 دقیقه زمان نیاز دارد. گردشگران و مسافرانی که علاقه مند هیجان و هیاهو هستند می توانند در میان بازدید از جاذبه های گردشگری باکو از این چرخ و فلک زیبا دیدن کرده و برای یک بار هم شده لذت چرخیدن در آسمان باکو را امتحان کنند بی شک با قرار گرفتن در بالاترین نقطه از سطح شهر باکو و استشمام هوای دلپذیر این شهر زیباترین و رویای ترین لحظات حضور خود در شهر باکو را سپری خواهید کرد و تجربه ای به یاد ماندنی را در این سفر تفریحی به دست خواهید آورد. چشم باکو از جاذبه های گردشگری باکو و هند در طول شبانه روز تجربه رفتن بر فراز شهر باکو را برای گردشگران و مسافران فراهم می کند که شما می توانید در کنار خانواده و دوستان از این لذت بی مانند بهره مند شوید.

معبد ویروپاکشا، جاذبه های گردشگری باکو و هند

حال می خواهیم در معرفی جاذبه های گردشگری باکو و هند سری به اماکن تاریخی و دیدنی کشور هند در تور هند  بپردازیم که بی شک گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این کشور را دارند با بازدید از زیبایی های تاریخی هند شگفت زده خواهند شد. معبد ویروپاکشا از جمله اماکنی می باشد که در لیست بازدید از جاذبه های گردشگری باکو و هند می توان نام برد. این معبد در قسمت جنوب آسیا واقع شده است که از آثار تاریخی و فرهنگی هند بوده و در زمان های بسیار گذشته مستعمره انگلستان بود. معبد ویروپاکشا در شهر همپی با داشتن قدمتی بلند و ارتفاعی قابل توجه قرار گرفته است. شایان به ذکر است که این جاذبه از معروف ترین و پربازدید ترین دیدنی های کشور هند بوده و هر ساله مقصد بازدید انبوهی از گردشگران و توریست ها واقع می شود. معبد ویروپاکشا در ابتدا محل عبادتگاه بسیار کوچکی بوده و در طول دوران های مختلف مورد بازسازی واقع شده و در حال حاضر یکی از معبدهای بزرگ و مرتفع در کشور هند شناخته می شود. معبد ویروپاکشا که در میان جاذبه های گردشگری باکو و هند در اوایل لیست گردشگری قرار دارد در دوره های مختلف مورد تخریب و حملات پی در پی واقع شده اما توانسته است در طی دوره های ترمیم شده و از مشهورترین جاذبه های هند شناخته شود.

پارک ملی کانها: جاذبه های گردشگری باکو و هند

در میان معرفی جاذبه های گردشگری باکو و هند می توان پارک ملی کانها هند را نیز نام برد که از جمله زیباترین و جذاب ترین جاذبه های طبیعی در این کشور می باشد. توجه داشته باشید که این پارک الهام بخش کتاب جنگل به قلم رودیارد کیپلینگ بوده و پس از انتشار این کتاب بر معروفیت پارک کانها افزوده شد. از ماه اکتبر تا ژوئن این پارک مقصد بازدید بسیاری از تورهای گردشگری از سراسر جهان واقع می شود شما نیز می توانید در بازدید از جاذبه های گردشگری باکو و هند  پارک ملی کانها را در لیست جاذبه های خود قرار داده و از این مکان جذاب و شگفت انگیز دیدن کنید. فضای داخلی و طبیعت بکر پارک ملی کانها نظر و توجه هر بیننده ای را به خود جذب می کند شما می توانید در این پارک گونه حیوانات نظیر گربه های سلطنتی را مشاهده کنید در ماه مارس تا ماه می حال و هوای پارک بسیار بی نظیر می شود به گونه ای که می توان گفت این ماه های اوج جذابیت این پارک می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری باکو هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه‌های گردشگری محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، شهربازی، گلخانه‌ها و فضا‌های اقامتی و رفاهی موجود در داخل و اطراف سرچشمه، اقامتی بی‌دغدغه را برای مسافران و بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

شهردار محلات گفت: بوستان سرچشمه در اسناد شهرداری به عنوان منطقه نمونه گردشگری ملی ثبت شده است. این پارک با فضایی به مساحت ۳۰۰ هکتار دارای پروانه سرمایه‌گذاری از سوی هیئت وزیران است.

عزیز تقی‌زاده افزود: در این ۳۰۰ هکتار، انواع و اقسام کاربری‌ها از هتل، متل، فضا‌های تفریحی، اقامتی و تجاری پیش‌بینی شده است. پیشتر، اقداماتی از سوی شهرداری در هسته مرکزی سرچشمه به عنوان باغ گل انجام شد ولی تحت تأثیر شرایطی نتوانست طبق برنامه و منطق خود پیش برود.

لعلبار رئیس میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان محلات گفت شهرستان محلات دارای ۳۸ اثر تاریخی ثبت شده درفهرست آثار ملی دارد که در این ایام مقصد گردشگران ومسافران نوروزی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جاذبه‌های گردشگری محلات
  • بازدید بیش از نیم میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان
  • بازدید یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه
  • لیست اماکن اقامتی و بناهای تاریخی و گردشگری استان یزد
  • تصاویری از جاذبه های گردشگری رضوانشهر
  • گزیده ای از جاذبه های گردشگری ایران + فیلم
  • جاذبه ای دیدنی بنام منطقه گردشگری دره گردو
  • بازدید بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
  • جاذبه های گردشگری پاتاوه میزبان گردشگران نوروزی
  • بازدید ۳۸۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان