Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:13:24 GMT

تاب چهارمین حذفی کشتی‌فرنگی از پیکارهای جهانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۱۱۳

تاب چهارمین حذفی کشتی‌فرنگی از پیکارهای جهانی

مسابقه‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور در شهر «نورسلطان» قزاقستان برگزار می‌شود.

رقابتهای شانس مجدد وزنهای ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم و دیدارهای مقدماتی وزنهای ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۹:۳۰ امروز (دوشنبه) به وقت ایران در قزاقستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۷ کیلوگرم «حامد تاب» روز گذشته و در دیدارهای مقدماتی در دور نخست مقابل «اسماعیل بوررو مولینا»، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. تاب امروز در این گروه مقابل «میهایل میهوت» از رومانی با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

پیش از این نیز  «پویا ناصرپور» در وزن ۵۵ کیلوگرم،   «امین کاویانی نژاد» در وزن ۷۲ کیلوگرم و «رامین طاهری» در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

تا لحظاتی دیگر «محمدهادی ساروی» در جدول شانس مجدد وزن ۹۷ کیلوگرم باید به مصاف حریفان برود.

اما در دیدارهای مقدماتی سه وزن پایانی و در وزن ۶۰ کیلوگرم «علیرضا نجاتی» در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر «سیدالله تاژایف» از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف برنده مبارزه تورو کاستان از کلمبیا و هایتم محمود از مصر می‌رود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی حامد تاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک