Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:34:06 GMT

برنامه پویش «مشق احسان» برای حمایت از کالای ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۱۱۸

برنامه پویش «مشق احسان» برای حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، بسته‌های اهدایی مشق احسان به دانش‌آموزان نیازمند، شامل کیف، جامدادی، دفتر، خودکار، مداد سیاه و قرمز، مداد رنگی، تراش، پاکن، خط کش، گونیا، نقاله، برنامه درسی و چند قلم دیگر است که همه ساخت ایران  هستند.

روزانه ۲۰۰ داوطلب مردمی از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در مرکز بسته‌بندی نوشت‌افزار پویش مشق احسان در مصلی تهران گرد هم می‌آیند تا نوشت‌افزارهای اهدایی مردم برای دانش‌آموزان کم برخوردار را بسته‌بندی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افراد داوطلب می‌توانند برای کمک به بسته‌بندی نوشت‌افزار اهدایی برای دانش‌آموزان نیازمند در سوله مشق احسان در بخش جنوبی مصلی تهران(روبروی درب چهارم) حضور پیدا کنند.

مردم نیکوکار برای کمک به تهیه نوشت‌افزار جهت اهدا به دانش‌آموزان نیازمند، می‌توانند از طریق درگاه موبایلی #۱۵*۴۰۳۰* و یا شماره کارت ۶۲۲۱-۰۶۱۲-۱۷۴۸-۰۶۵۸  کمک‌های نقدی خود را برای تهیه نوشت‌افزار دانش‌آموزان کم برخوردار واریز کنند، همچنین برای داوطلب کمک در مرکز یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۹۲۱۱۱۰۵تماس حاصل بگیرند.

کد خبر 4719528 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مصلی تهران دانش آموزان خبرگزاری مهر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب گردشگری ماه محرم ترجمه نشر نو ادبیات تجدید چاپ وزارت ارشاد فرانسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازار نشر ادبیات کودک و نوجوان ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانش آموزان خورموجی از اقدام سپاه

دریافت 23 MB

فیلم: قاسم بازیاری

کد خبر 6078175

دیگر خبرها

  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • حمایت دانش آموزان خورموجی از اقدام سپاه
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • اهدای ۵۵۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند در قزوین
  • افتخارآفرینی دانش‌آموزان کردستانی در «پویش ملی به وقت خدمت»