Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رکابزنان ایران به دلیل عدم صدور روادید نتوانستند به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شوند. تاریخ انتشار: 10:08 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۹۹۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فدراسیون دوچرخه‌سواری در نظر داشت سه رکابزن (دو مرد و یک خانم) را به مسابقات جاده قهرمانی جهان اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا مسابقات قهرمانی جهان که در انگلیس برگزار می‌شود ۵ روز باقی مانده، اما با توجه به شرایط به وجود آمده و عدم صدور روادید از طرف انگلیس حضور رکابزنان ایران در مسابقات جهانی منتفی شد.

محمد گنج‌خانلو، امیر حسین جمشیدیان و سمیه یزدانی نفراتی بودند که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شده بودند.

محسن سلگی دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری ضمن تائید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان اظهار داشت: در این مدت خیلی تلاش کردیم تا مشکل روادید ملی‌پوشان را برطرف کنیم، اما این روادید صادر نشد و به همین دلیل حضور ملی‌پوشان را در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی باید منتفی دانست.

وی افزود: از آنجایی که حضورمان در مسابقات قهرمانی جهان منتفی شده تصمیم داریم دوچرخه‌سواران تیم سپاهان را به مسابقات بین‌المللی اندونزی اعزام کنیم تا بتوانند از این طریق امتیاز المپیکی کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن سلگی فدراسیون دوچرخه سواری محمد گنج خانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت میراسماعیلی از لغو اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی آسیا

آرش میراسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: از هفته گذشته همه شرایط از جمله بلیت سفر به هنگ کنگ برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا فراهم بود، تنها مشکل ما روادید کشور میزبان بود که آن هم سه روز قبل از پرواز رسید و قرار بود با ۹ ورزشکار در بخش مردان و ۲ ورزشکار در بخش زنان در این مسابقات حضور داشته باشیم. مسابقاتی که برای ما از چند جهت اهمیت فوق العاده ای داشت.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات خیلی تلاش کردیم، ولی متأسفانه شرایط جوی کشور امارات باعث شد این سفر را به دلیل لغو پروازهای «دبی» از دست بدهیم. بار نخست که در مسیر فرودگاه بودیم که اعلام کردند پرواز لغو شد. چند ساعت تلاش کردیم و با همکاری مسئولان «ایرلاین» پرواز دیگری جایگزین شد و راهی فرودگاه شدیم، نزدیک به ۳۰ ساعت انتظار کشیدیم ولی در نهایت پرواز انجام نشد. در این مدت با رییس و دبیرکل اتحادیه جودو آسیا مذاکره کردیم و قرار شد که ثبت نام نفرات تیم انجام شده و حتی اعلام کردند هر زمان وارد محل برگزاری شدیم، وزن کشی نفرات ما انجام شود.

رییس فدراسیون جودو ادامه داد: همین الان در سایت مسابقات بررسی کنید، نام جودوکاران ما در لیست مسابقات وجود دارد. وقتی قرعه مسابقات در اوزان مختلف را دیدم، خیلی بیشتر از غیبت ملی پوشان کشورمان ناراحت شدم. با توجه به اینکه نفرات تیم ما رنکینگ نداشتند، انتظار قرعه سخت‌تری را داشتم، در این رقابت‌ها نفرات تیم ما شرایط خوبی داشتند و می‌توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

میراسماعیلی ادامه داد: اینکه بعد از چهار سال دوری از میادین رسمی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کردیم خیلی مهم بود، از سوی دیگر مسابقات قهرمانی جهان با حضور جودوکاران زیر رنکینگ ۱۰۰ برگزار می‌شود که چند جودوکار ما می‌توانستند در هنگ کنگ امتیازات لازم را کسب کرده و شرایط شرکت در این مسابقات را کسب کنند. ضمن اینکه در این رقابت‌ها فرصت کسب سهمیه المپیک را هم داشتیم که همه از دست رفت و لطمه سنگینی خوردیم.

وی با اشاره به جلساتی که در هنگ کنگ هماهنگ شده بود اظهار داشت: در حاشیه این رقابت‌ها قرار بود با رییس فدراسیون جهانی مذاکراتی را داشته باشیم. قرارداد میزبانی جام باشگاه‌های آسیا هم باید امضا می‌شد. ما رایزنی‌ها خود را با مسئولان اتحادیه آسیا ادامه خواهیم داد تا ان شالله شرایط را برگردانیم. شاید برای رشته‌های دیگر این اتفاق، یک موضوع ساده باشد، ولی برای تیمی که بعد از چهار سال دوری قرار بود به مسابقات بازگردد، خیلی سخت است. ان شاالله تلاش می‌کنیم، تیم را به یک اردو یا تورنمنت بین المللی اعزام کنیم.

رییس فدراسیون جودو در پایان با اشاره به سهمیه وایلد کارت ایران و احتمال اعزام مریم بربط به این مسابقات گفت: رایزنی‌ها همچنان ادامه دارد، تلاش ما این است که بر اساس قولی که از رییس فدراسیون جهانی گرفتیم این موضوع محقق شود. ولی تا کنون هیچ چیز قطعی نشده است. باید منتظر بسته شدن سیستم سهمیه‌ها باشیم و پس از آن IJF تا سهمیه وایلدکارت را معرفی کند.

کد خبر 6081804

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در روستای محمدآباد رزن
  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز
  • روایت میراسماعیلی از لغو اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه سواری
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور