Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات بزرگ دیگری را علیه مزدوران سعودی ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی در عملیاتی گسترده مواضع مزدوران سعودی در گذرگاه «علب» در عسیر را هدف قرار دادند.

به دنبال این عملیات گسترده و بزرگ ده‌ها عنصر مزدور سعودی به هلاکت رسیده و شماری دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که یمنی ها روز گذشته نیز ۳ موشک بالستیک «زلزال ۱» به مواضع مزدوران در عسیر شلیک کردند.

کد خبر 4719561

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن رژیم سعودی جنگ 2015 یمن ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی عراق فلسطین نتانیاهو دونالد ترامپ سوریه روسیه جنگ 2015 یمن افغانستان انگلیس ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از گاردین، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند علت آتش سوزی شرایط جوی گرم و خشک است.

شاهدان شاهد دودهایی بودند که از حیاط زباله‌ها بلند می‌شد، در حالی که آتش‌نشانان با جدیت مشغول مهار آتش بودند. سخنگوی سازمان آتش نشانی دهلی گفت: «ما بعد از دریافت گزارش آتش سوزی، در ابتدا دو تیم آتش نشانی را به محل اعزام کردیم. متعاقباً شش دستگاه آتش نشانی دیگر اعزام شدند. در حال حاضر آتش نشانان مشغول اطفای حریق هستند.»

دستگاه‌های آتش نشانی دیگر نیز در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به محل اعزام شوند.

برای تسهیل عملیات اطفای حریق، مقامات دسترسی به این منطقه را محدود کرده‌اند و تماشاگران را از تجمع و ضبط ویدئو منع کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۹، ارتفاع محل دفن زباله قاضی پور به ۶۵ متر رسید که تنها هشت متر از بنای یادبود قطب منار کوتاه‌تر است. علاوه بر این، در سال ۲۰۱۷، بخشی از زباله‌ها در جاده مجاور فرو ریخت و منجر به جان باختن دو نفر شد. سه حادثه آتش سوزی در محل دفن زباله قاضی پور در سال ۲۰۲۲ گزارش شد، از جمله آتش سوزی در ۲۸ مارس که خاموش کردن آن بیش از ۵۰ ساعت طول کشید.

کد خبر 6085831

دیگر خبرها

  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • برگزاری تظاهرات گسترده در اراضی اشغالی
  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین