Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@00:03:08 GMT

واکنش سحر قریشی به درگذشت دختر آبی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۲۰۶

واکنش سحر قریشی به درگذشت دختر آبی

آفتاب‌‌نیوز :

سحر قریشی درباره مرگ دلخراش سحر خدایاری نوشته است: این روزها که حرف عدالت و آزادى امام حسین بر سر هر کوچه‌هاست، حکم شش ماه زندان دختر آبى واقعیست؟ در کنار این هزازان پرونده‌های هزاران میلیاردى کاش به این هم برسیم. کى ازین درست و غلط ورزشگاه رفتن رها میشویم. چند سحر بسوزد. کاش باز هزاران ناسزا بسوى من مى آمد ولى دختر آبى هنوز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن سحر رفت و این سحر واقعا سوخت.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه از مرز34هزار شهید فراتر رفت

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 4 جنایت در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 42 فلسطینی دیگر شهید شدند و 63 فلسطینی نیز زخمی شدند.

به گفته وزارت بهداشت نوار غزه شمار شهدای نوار غزه از ابتدای جنگ علیه این منطقه محاصره شده در هفتم اکتبر تا کنون به 34هزار و 12 شهید و شمار زخمی ها نیز به 76هزار و 833 نفر رسید.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین تأکید کرد که شمار زیادی از قربانیان این تجاوز وحشیانه همچنان زیر آوار هستند و تیم های امدادرسانی نمی توانند خود را به آنها برسانند.

این در حالی است که هزاران فلسطینی نیز طی این مدت توسط رژیم اشغالگر به اسارات گرفته و روانه زندان شده اند.

در همین زمینه باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد هم اکنون حدود 9500 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی حضور دارند که در میان آنها 80 زن و بیش از 200 کودک مشاهده می‌شود در حالی که این اسرا در معرض تعرضات شدید و جنایات ضد بشری قرار دارند.

 این مرکز فلسطینی با انتشار گزارشی به مناسبت 17 آوریل روز اسیر فلسطین افزود این تعداد از اسرا شامل هزاران اسیر نوار غزه نمی‌شود که در معرض ربایش قرار گرفته‌اند.

شهادت اسرای آزاد شده از اقدامات خشن علیه فلسطینیان دستگیر شده در غزه حکایت دارد که از جمله آنها دستبد زدن‌های طولانی، ضرب و شتم، تهدید به قتل و اجبار برخی از آنها به پارس کردن مانند سگ و ناسزا گفتن به مقاومت است.

بر اساس اطلاعات این گزارش از 7 اکتبر تاکنون 66 خبرنگار بازداشت شده‌اند که همچنان 45 نفر از آنها در بازداشت هستند. همچنین 23 نفر از خبرنگار زندانی در شرایط بازداشت موقت به سر می‌برند و با این حساب بیش از 5168 نفر در چنین شرایطی هستند که در میان آنها زنان و کودکان نیز مشاهده می‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ده‌ها مورد شهادت ثبت شده توسط موسسات مسئول در زمینه اسرای زندان‌های رژیم اشغالگر و اسرای آزاد شده از این زندان‌ها بر این واقعیت تاکید دارند که اسرای با شدیدترین و بدترین شرایط در تاریخ اسرای فلسطینی مواجه هستند چرا که با شکنجه و سرکوب و اقدامات انتقاجویانه گسترده دست و پنجه نرم می‌کنند که سرنوشت هزاران اسیر را تحت شعاع قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز34هزار شهید فراتر رفت
  • عملیات وعده صادق از برکات وجود ارتش و سپاه مقتدر است
  • وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی
  • سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد
  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)