Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:45:43 GMT

فعالیت تشکل‌های سیاسی به ایام انتخابات خلاصه نشود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۲۰۸

فعالیت تشکل‌های سیاسی به ایام انتخابات خلاصه نشود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ندایی پیش از ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی احزاب سیاسی شهرستان بیله‌سوار مغان عنوان کرد: تقویت نقش احزاب رابطه مستقیم و نزدیکی با توسعه سیاسی کشور داشته تا ارتقای مشارکت فعالانه جریان‌ها سیاسی در امور مختلف جامعه به عنوان یک ضرورت معرفی شود.

وی با بیان اینکه از جمله مهمترین وظایف دولت در این بخش فراهم آوردن فضای آزاد برای فعالیت احزاب سیاسی است، افزود: فعالیت‌های احزاب نیز نباید به ایام خاص مثل فصل انتخابات خلاصه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل فضای سیاسی کشور را فضایی آزاد دانست و ادامه داد: در چنین فضایی تمامی گروه‌ها و احزاب به شرط حرکت در مسیر موازین قانونی قادر به بیان مواضع خود بوده و دولت نیز طبق وظایف ذاتی خود در صیانت از استمرار چنین فضایی در تلاش خواهد بود.

وی عملکرد دولت را در فراهم آوردن فضای آزاد سیاسی مناسب ارزیابی کرد و افزود: احزاب نقدهای منصفانه خود را از عملکرد بخش‌های مختلف دولت و دستگاه‌های اداری نباید دریغ کنند.

ندایی نقش احزاب را در ایجاد مطالبه گری در بطن جامعه ضروری و مهم دانست و یادآور شد: توسعه همه جانبه استان و رفع موانع در گرو افزایش همدلی و انسجام گروه‌های مختلف با گرایش‌های فکری متنوع بوده و با فراهم شدن چنین بستری می‌توان به اهداف توسعه محور نیز دست یافت.

کد خبر 4719555

منبع: مهر

کلیدواژه: احزاب استانداری اردبیل ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری عاشورا شیراز ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد

استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • چرا باید به مدار‌های مختلف فضا ماهواره ارسال کنیم؟