Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی امروز درخواستی را از فدراسیون مطرح کرد که مورد حمایت فوتبالدوستان و مربیان سایر تیم ها واقع شده است.

 

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی این تیم و صنعت نفت گفت:  با توجه به مشکلات اقتصادی که باشگاه‌ها دارند بهتر است که فدراسیون این مسئله را در نظر داشته باشد که بازی‌های تیم‌ها را در روزهای تعطیل برگزار کنند به خصوص مثل پرسپولیس که این همه هوادار دارد، اگر بازی روز تعطیل برگزار شود تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواستم از فدراسیون این است که بازی ها را به خوبی برنامه ریزی کند. بازی تیم های بزرگ باید آخر هفته باشد نه اینکه دوشنبه بازی کنیم.

 

 

بیشتر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بعد از این صحبت ها این مطلب را بازنشر دادند و از صحبت های کالدرون حمایت کردند. همچنین چند سرمربی تیم های لیگ برتری در نشست های خبری شب گذشته از برگزاری بازی در اواخر هفته استقبال به عمل آوردند.

 

گفتنی است، کالدرون در قسمتی از صحبت های خود به چند موضوع جالب نیز اشاره کرد از جمله، دوست دارم فوتبال قشنگ‌تری بازی کنیم، هواداران تراکتور سنگ می‌زدند و فحاشی می‌کردند
و برای تصمیمی که کمیته انضباطی  درباره بیرانوند گرفتند،احترام قائل هستم.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس