Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، سهراب راستگو بیان کرد: آمبولانس های جدید برای سهولت در حمل و نقل جسد و به منظور خدمات رسانی بهتر در زمینه کفن و دفن شهروندان متوفی در رشت، به کار گرفته شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت خاطرنشان کرد: دو دستگاه از این آمبولانس ها مجهز به سردخانه سیار زیرصفر درجه شده و قابلیت حمل جسد در مسیرهای طولانی را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعاً برای خرید و تجهیز این سه دستگاه آمبولانس حمل جسد ۲۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اوراق مشارکت و منابع دیگر هزینه شده است.

راستگو تاکید کرد: وجود این آمبولانس ها با سردخانه سیار آنها، از این نظر دارای اهمیت است که اگر مشکلی برای سردخانه سازمان آرامستانها، یا سردخانه های بیمارستانی و پزشکی قانونی ایجاد شد، این آمبولانس ها می توانند تا چندین روز جسد را نگه دارند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت با اشاره به اینکه هر یک از این آمبولانس ها گنجایش حمل سه جسد را دارند، گفت: اینها می توانند در زمان بحران و یا وقوع حوادث غیرمترقبه کمک شایان توجه به نیروهای امدادی و خدمات رسان ارائه دهند.

سهراب راستگو سپس به گوشه هایی از خدمات و اقدامات انجام شده اخیر در سازمان آرامستانهای رشت اشاره کرد و افزود: آسفالت حیاط گلزار شهدا با ۲۲۰ تن آسفالت ریزی، ساخت سرویس بهداشتی جدید در گلزار شهدا، آماده سازی ۱۰ هزار قبر در آرامستان دولت آباد، جمع آوری آبهای سطحی با ساخت کانال و درختکاری محوطه از جمله اقدامات انجام شده اخیر است که در آینده با تکمیل شدن اقدامات، اطلاع رسانی بیشتر انجام خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمل و نقل خدمات رسانی دولت آمبولانس شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت، دیروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) با حضور وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری برگزار شد.

دریافت 22 MB

دیگر خبرها

  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران