Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:38:01 GMT

آمریکا ۱۵۰ کامیون تسلیحات به «حسکه» سوریه ارسال کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۳۱۴

آمریکا ۱۵۰ کامیون تسلیحات به «حسکه» سوریه ارسال کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، آمریکا در اقدامی که نقض قوانین بین المللی و تجاوز به حاکمیت سوریه محسوب می شود، ۱۵۰ کامیون حامل تسلیحات را وارد استان «حسکه» کرد.

بر اساس این گزارش، این کامیون ها حامل تجهیزات نظامی و کمک های لجستیکی است که وارد شهر المالکیه واقع در دورترین نقطه شمال شرق حسکه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا این محموله های تسلیحاتی را برای نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) ارسال کرده است.

هدف واشنگتن از این اقدام ادامه نقشه های قبلی مبنی بر بحران سازی در منطقه است.

کد خبر 4719578

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ایالات متحده آمریکا استان الحسکه ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی عراق فلسطین نتانیاهو دونالد ترامپ سوریه روسیه جنگ 2015 یمن افغانستان انگلیس ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده

نشریه پولتیکو گزارش داد که دولت بایدن ماه گذشته به‌طور مخفیانه سیستم موشکی دوربرد «اتکمز» را در اختیار اوکراین گذشته است.

به گزارش ایسنا، این نشریه در ادامه به نقل از منابع خود اعلام کرد اوکراین تاکنون دومرتبه از این سیستم موشکی برای حمله به اراضی روسیه استفاده کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

این بسته شامل مهمات تسلیحات متعارف، موشک‌ها و سامانه‌های ضدهوایی و دیگر تسلیحات می‌شود.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • بلینکن وارد چین شد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین